Στο Αστυνομικό τμήμα Καλλιθέας παραδόθηκαν οι δημοσιογράφοι Κώστας Βαξεβάνης και Βασίλης Ανδριανόπουλος, μετά τη μήνυση της Λίνας Νικολοπούλου. Οι δύο δημοσιογράφοι δικάζονται σήμερα με τη διαδικασία του αυτοφώρου. Η σύζυγος του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος μήνυσε τον δημοσιογράφο για το χθεσινό ρεπορτάζ του στην εφημερίδα που επιγράφεται «Οικογένεια Στουρνάρα – Μεγάλος έρωτας με τις φαρμοκοβιομηχανίες». Η Λίνα Νικολοπούλου χαρακτηρίζει απολύτως ψευδές και συκοφαντικό το δημοσίευμα ότι το δημοσίευμα θίγει την τιμή και την υπόληψή της και πως θέλει να την εξοντώσει οικονομικά.

FAQ news








0 Σχόλια
Αφήστε ένα σχόλιο