Και ο Πολ Τόμσεν έλαβε μέρος στην ατυπη “διάσκεψη κορυφής των ισχυρών” στην υπόθεση του ελληνικού προγράμματος διάσωσης. Μετα το τέλος της δε, ο Γερμανός ΥπΟικ και ο Ολλανδός στενός συνεργάτης του και επικεφαλής του άτυπου οργάνου του Eurogroup, πέραν κάθε δεοντολογίας και διακριτικότητας προς τα άλλα μέλη της Ευρωζώνης, αναχώρησαν παρέα από το Βερολίνο για τη Βαλέτα της Μαλτας, όπου αύριο θα διεξαχθεί το κρισιμο Eurogroup για το ελληνικό ζήτημα! «Σιγή ασυρμάτου» επικρατεί για τα αποτελέσματα της συνάντησης , αλλά κύκλοι επισημαίνουν ότι η νέα συνάντηησ Μερκελ-Λαγκάρντ την Δευτέρα 10/4 στο Βερολίνο, δειχνει ότι οι διαφορές ανάμεσα σε Βερολίνο και ΔΝΤ για την Ελλάδα, παραμένουν τοσο έντονες που να απαιτούν επαφή σε επίπεδο κορυφής…
FAQ news








0 Σχόλια
Αφήστε ένα σχόλιο