Την ώρα που το δίδυμο Στουρνάρα – Λιαργκόβα, κορυφώνει τις πιέσεις στο εσωτερικο, κινδυνολογώντας επικίνδυνα πλέον, ( και με απερισκεψία στα όρια της πρόθεσης, για οικονομικούς παράγοντες ), για υποταγή στα καπρίτσια του ΔΝΤ και τις δισθέσεις πλιάτσικου, στα εναπομέιντα φιλέτα της ελληνικής περιουσίας εγχώριων και ξένων κύκλων, ο Γιάννης Δραγασάκης εξαπέλυε σφοδρή ανητεπίθεση από το έδρανο της Βουλής, τόσο κατά του ελληνικού διδύμου ( κάποιοι παριστάνουν τους θεατές και κρατάνε ρόλο Πόντιου Πιλάτου ), όσο και κατά του ιθύνοντα νου, όλου αυτού του σατανικού σχεδίου που ξεδιπλώνεται από το Νοέμβριο και μετά, του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε!
Ο Α/δρος της κυβέρνησης, από τους πιο μετριοπαθείς μεχρι τώρα, άνοιγει ξαφνικά το στόμα του, σε μια πολύ κρισιμη καμπή και μιλάει χωρίς προσχήματα, με διευθύνσεις και ονόματα. Έτσι, σήμερα στην ομιλία του στη Βουλή στο συνέδριο «κρίση, μεταρρυθμίσεις, ανάπτυξη», εκτός από το δίδυμο Στουρνάρα-Λιαργκόβα, ο Γ Δραγασάκης άσκησε δριμεία κριτική και κατά της υποκριτικής στάσης του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, καταγγέλοντας ότι ο Γερμανός ΥπΟικ στην πραγματικότητα ΔΕΝ ενδιαφέρεται γαι να καταστεί ανταγωνιστική η ελληνική οικονομία, όπως διατείνεται, αλλά, πως να μετατρέψει την Ελλάδα σε αποικία του ισχυρού οικονομικά Βορρά … τονίζοντας – μάλιστα – ότι ο Σόιμπλε ξέρει πολύ καλά ότι “Δεν βγαίνουμε στις αγορές χωρίς ελάφρυνση χρέους” ! Προφανώς σε αυτό ακριβώς το σημείο κλειδί βρίσκεται και η μεθόδευση του Σόιμπλε με τη συνέργεια του ΔΝΤ να καθυστερούν και να κρατάνε σε εκκρεμότητα την ελληνική αξιολόγηση με νέα παράλογα κάθε φορά αιτήματα, ώστε να ματαιωθεί καθε ενδεχόμενο ένταξης της χώρας στο πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης, που θα της προσδιδε την πολυπόθητη οικονοκή αυτονομία και το πρώτο βήμα προς στην αναπτυξη ….
Πηγή: real.gr
FAQ news








0 Σχόλια
Αφήστε ένα σχόλιο