Είστε εδώ

Σε κλοιό πιέσεων το Μαξίμου από τους καναλάρχες για περίεργα “παιχνίδια” με την διαφημιστική καμπάνια των 20 εκατ.-Γκρίνιες για τον επιτελάρχη Γρηγόρη Δημητριάδη, ανιψιό του Κυρ. Μητσοτάκη

Αναταραχή προκαλεί στον χώρο των μίντια, και ειδικότερα στις διοικήσεις των τηλεοπτικών σταθμών, η επί δίμηνο αβελτηρία της κυβέρνησης σχετικά με την υλοποίηση της καμπάνιας του “Μένουμε Σπίτι” και “Μένουμε Ασφαλείς”. Κι αυτό διότι, όπως πληροφορείται το libre, η κυβέρνηση αρνείται να δώσει στη δημοσιότητα, ή έστω να ενημερώσει σχετικά με την κατανομή αυτών των κονδυλίων.

Οι πληροφορίες από έγκυρη κυβερνητική πηγή της ιστοσελίδας Libre.gr αναφέρουν πως ο διευθυντής του γραφείου του πρωθυπουργού Γρηγόρης Δημητριάδης -ο άνθρωπος που είχε την εποπτεία της διάθεσης των περίπου 20 εκατ. (11+9)- γίνεται ολοένα και περισσότερο δέκτης πιέσεων από τα κανάλια, ενώ ανάλογα “αιτήματα” φθάνουν πιεστικά τόσο στον κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα και τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα. Ο τελευταίος, με βάση την ΚΥΑ που είχε υπογραφεί στις αρχές της πανδημίας, έχει την ευθύνη της πληρωμής των διαφημίσεων στα μέσα ενημέρωσης μέσω του κρατικού προϋπολογισμού.

Το περίεργο στην υπόθεση αυτή δεν αφορά μόνο τον αποκλεισμό συγκεκριμένων ΜΜΕ με αντιπολιτευτική χροιά και η κακοδιαχείριση των κονδυλίων με σημαντικά ποσά για διαφημιστική προβολή ακόμα και σε μικρής επισκεψιμότητας σάϊτ για celebrities και κουτσομπολιό τρίτης διαλογής(!) αλλά και το ότι οι μεγάλοι τηλεοπτικοί σταθμοί έλαβαν ποσά που δεν αντανακλούν στο εύρος της συνολικής δαπάνης.

“Όταν τα κανάλια πήραν κατά μέσο όρο μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και αυτά κυρίως στα σάιτ τους, επειδή βάσει του νόμου οφείλουν να προβάλλουν τα περισσότερα σποτ δωρεάν ως κοινωνικά μηνύματα, προκαλεί εύλογα απορίες πώς δαπανήθηκαν τα πρώτα 11 εκατομμύρια της καμπάνιας αλλά και το συνολικό μπάτζετ”, έλεγε στο libre διευθυντικό στέλεχος μεγάλου τηλεοπτικού σταθμού.

Οι υποψίες που ακόμα δεν διατυπώνονται έντονα αφορούν την πιθανότητα να μοιράστηκαν πολύ μεγάλα ποσά σε σάιτ δημοσιογράφων που θεωρούνται του στενού φιλικού πυρήνα γύρω από το Μέγαρο Μαξίμου αλλά και σε σάιτ της περιφέρειας, στο πλαίσιο του γνωστού “παιχνιδιού πολιτικής συναλλαγής” μεταξύ βουλευτών και τοπικών ΜΜΕ.

Όπως γράφουν οι typologies.gr ενδεικτικά αυτών των προβλημάτων είναι όσα συμβαίνουν στη Θεσσαλονίκη. Διαμαρτυρίες πολλών ΜΜΕ προκάλεσε η απόφαση της Δημοτικής Αρχής να διανέμει επιλεκτικά, όπως καταγγέλλεται, το διαφημιστικό κονδύλι για την επικοινωνία των δράσεων του δήμου έναντι του Covid-19. Η δημοτική παράταξη «Θεσσαλονίκη Μαζί» κατήγγειλε την απόφαση της πλειοψηφούσας παράταξης, η οποία ανέθεσε τη διαφημιστική καμπάνια επιλεκτικά, ενώ απέκλεισε για άγνωστους λόγους παραδοσιακούς τίτλους, όπως η «Μακεδονία» και η Parallaxi.

Τα μηνύματα, πάντως, από τις διοικήσεις των καναλιών προς τον Γρηγόρη Δημητριάδη και τον Στέλιο Πέτσα είναι ήδη σαφή. Αφορούν στην ανορθόδοξη διανομή των κονδυλίων σε “ημετέρους”, στην μεγάλη καθυστέρηση πληρωμής αλλά και στο γεγονός ότι παρατηρείται και “προσωπικό παιχνίδι” υπέρ μιντιακών φίλων. Οι προτιμήσεις, άλλωστε, ορισμένων είναι εμφανείς από τον τρόπο με τον οποίο αναπαράγουν δημοσιεύματα και θέματα συγκεκριμένων μόνο εφημερίδων και σάιτ…

Πηγή: libre.gr

Μια σκέψη στο “Σε κλοιό πιέσεων το Μαξίμου από τους καναλάρχες για περίεργα “παιχνίδια” με την διαφημιστική καμπάνια των 20 εκατ.-Γκρίνιες για τον επιτελάρχη Γρηγόρη Δημητριάδη, ανιψιό του Κυρ. Μητσοτάκη

  1. Άλλος ένας ανεπρόκοπος….γόνος, που πληρώνουμε χωρίς αντικείμενο!!!! Είναι…ανιψιός και επιτελάρχης ( ;;;; ) !!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *