Είστε εδώ

Ρίξανε “άκυρο” στον ίδιο τον Μητσοτάκη! Τζάμπα έψαχνε ο Κυριάκος στο Google, Macedonia αντί για Makedonia στο εμπορικό σήμα

Πριν από περίπου 1 μήνα, είχαμε μάθει ότι ο Κυριακος Μητσοτάκης που είναι έξυπνος και πρακτικός άνθρωπος είχε βρει ήδη τη λύση για τα εμπορικά σήματα των προϊόντων της Μακεδονίας, κάνοντας αυτό που κανείς συριζομαδουραίος δεν είχε σκεφτεί μέχρι τότε: ένα google search.

Το καλύτερο βιογραφικό της χώρας που έχουμε την τύχη να ορίζει τις τύχες μας έψαξε που λέτε στο Google και είδε ότι στο Macedonia τ αποτελε΄σματα είχαν να κάνουν με την (ακατανόμαστη) Βόρεια Μακεδονία και το Makedonia με την Ελλάδα. Οπότε, όπως έγραφε το tovima.grστο σήμα που θα κατοχυρωθεί, η λέξη που θα αναγράφεται μετά το «μ», θα είναι «Makedonia», όπως αποφάσισε ο κ. Μητσοτάκης“.

Φευ!

Σήμερα που ανακοινώθηκε με δόξα και τιμή το εμπορικό σήμα για τα προϊόντα της Μακεδονίας είδαμε ότι επιλέχτηκε τελικά το “Macedonia the GReat” σε μία κίνηση που δείχνει την πλήρη απαξίωση των ερευνητικών ικανοτήτων του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Ο οποίος παρόλα αυτά έδειξε μεγαλοθυμία και έδωσε συγχαρητήρια σε όλους τους φορείς που συνεργάστηκαν για τη δημιουργία του σήματος και ευχήθηκε να είναι «τυχερό και καλοτάξιδο. Είχα δεσμευτεί ότι θα αντιμετωπίσουμε τις αρνητικές συνέπειες της Συμφωνίας των Πρεσπών υποστηρίζοντας τους επαγγελματικούς φορείς της Βορείου Ελλάδος, ώστε να κατοχυρώσουμε μία ενιαία συλλογική ταυτότητα η οποία θα ξεχωρίζει τα προϊόντα τα οποία θα παράγονται από εδώ και στο εξής στη μακεδονική γη. Και πιστεύω ότι αυτό το καλαίσθητο σήμα παρουσιάζεται σήμερα και το οποίο και άμεσα θα κατατεθεί στο Ευρωπαϊκό Γραφείο επιτυγχάνει αυτό το σκοπό».

Τόσο ανωτερότητα δείχνει ο Πρωθυπουργός (όταν θέλει).

Όσο για τα κακόβουλα σχόλια που κάνουν λόγο για σήμα ίδιο με αυτό της Νέας Δημοκρατίας το νου σας γιατί αυτή την περίοδο το “ξύλο” είναι γλυκό…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *