Στην, ομολογουμένως απροσδόκητη, ομολογία ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κερδίσει τη μάζη στα social media, τα οποία βέβαια αποκαλεί μάλλον υποτιμητικά “ηλεκτρονικό καφενείο” προχωρά σε άρθρο του στο “Βήμα” ο απηνής πολέμιος του Αλ.Τσίπρα Γιώργος Παπαχρήστος, εναντίον του οποίου είχε καταθέσει αγωγή στα τέλη Ιανουαρίου ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης λόγω των “αποκαλύψεων” για το εξοχικό του.
Με την ομολογία αποτυχίας της ΝΔ στα κοινωνικά δίκτυα, βέβαια, ουσιαστικά ομολογείται η επικοινωνιακή αδυναμία της ΝΔ παρά την υπεροπλία της σε μέσα ενημέρωσης που “ταΐζονται” τακτικά μέσω λιστών Πέτσα, “δώρων” στα κανάλια για τις δόσεις κλπ, μπροστά στο, έστω και υποτιμητικά, “ηλεκτρονικό καφενείο”. Στο οποίο στη συνέχεια υποστηρίζει ότι “η στρατιά των τρολ που συντηρεί ο ΣΥΡΙΖΑ” είναι αυτή που δημιουργεί καθημερινά θέματα και (σε μία αποστροφή που μοιάζει βγαλμένη από δηλώσεις του Άδωνι Γεωργιάδη) “διαστρέφει, διαστρεβλώνει και πετυχαίνει το τελικό αποτέλεσμα που είναι η φθορά ειδικά του Μητσοτάκη και δευτερευόντως της κυβέρνησης“, κάνει δηλαδή κατά τον Γ.Παπαχρήστο “πραγματική αντιπολίτευση, αντιπολίτευση από τα κάτω , την ώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να βρει αντιπολιτευτικό αφήγημα…”
Σπεύδει πάντως να “καθαρίσει” τον Κυριάκο Μητσοτάκη από οποιαδήποτε ευθύνη, λέγοντας ότι έχει “πέσει θύμα” του περιβάλλοντός του (απο το οποίο εξαιρεί τον πρωθυπουργικό ανηψιό Δημητριάδη), το οποίο “αδυνατεί να διακρίνει πέρα από τη μύτη του τι συμβαίνει”, όπως στην περίπτωση της Ικαρίας. Υποστηρίζει μάλιστα ότι ο πρωθυπουργός απολογήθηκε για το φάουλ του γεύματος στο σπίτι του Στεφανάδη στη συνέντευξή του στο ΣΚΑΙ και τον Αλ.Παπαχελά.
Και αν δημιουργούνται ερωτήματα για το πως γίνεται η κυβέρνηση να “χάνει τη μάχη” στα κοινωνικά δίκτυα αλλά να βγαίνει να έχει από 16-17% και πάνω διαφορά από το ΣΥΡΙΖΑ, ο Γ.Παπαχρήστος φαίνεται να το αποδίδει εμμέσως στον Κ.Μητσοτάκη που είναι λέει “το δυνατό χαρτί της κυβέρνησης” γιατί είναι κεντρώος και μετριοπαθής…
Χτυπάει μάλιστα “καμπανάκι” στην κυβέρνηση λέγοντας ότι δεν μπορεί να αντικρούσει την “καταιγίδα” με τις ανακοινώσεις του “συμπαθούς κατά τα άλλα” Χρ.Ταραντίλη, “ή με τις τηλεοπτικές εμφανίσεις των υπουργών που συχνά πιάνονται αδιάβαστοι και ως εκ τούτου εκτίθενται” και καταλήγοντας ότι “κάποια στιγμή θα ξυπνήσει [η κυβέρνηση] αλλά θα είναι αργά πια…”
Αναλυτικά το άρθρο του Γ.Παπαχρήστου στο tovima.gr με τίτλο “Ας ξυπνήσουν όσο προλαβαίνουν”:
Το γεύμα του περασμένου Σαββάτου στην Ικαρία του Πρωθυπουργού και της συνοδείας του και ο θόρυβος που προκλήθηκε απέδειξαν, κατά τη γνώμη μου, δύο πράγματα:
- Πρώτον, πόσο σημαντική είναι η έλλειψη πολιτικών στελεχών «παλαιάς κοπής» στο περιβάλλον των πρωθυπουργών,
- και, δεύτερον, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κερδίσει καθαρά τη μάχη του «ηλεκτρονικού» καφενείου, που ονομάζεται social media.
Εις ό,τι αφορά την πρώτη διαπίστωση, το μόνο που έχει να παρατηρήσει κανείς είναι ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει πέσει (και αυτός!) θύμα ενός περιβάλλοντος στελεχών, το οποίο αδυνατεί να διακρίνει πέρα από τη μύτη του τι συμβαίνει. Αν εξαιρέσει κανείς τον ανιψιό του κ. Δημητριάδη, που έχει επιφορτιστεί με ένα πλήθος αρμοδιοτήτων ελέγχου άλλα και μοιράσματος της μπάλας στο κυβερνητικό έργο, ουδείς άλλος είναι σε θέση να επιστήσει την προσοχή του Πρωθυπουργού για τον πιθανό κίνδυνο μιας ανώφελης έκθεσης. Οχι τον αδιόρατο κίνδυνο, αλλά αυτόν που είναι προφανής. Οτι μπροστά ακριβώς, σε δυο βήματα, υπάρχει μια λακκούβα και πρέπει να την αποφύγεις.
Παράδειγμα το γεύμα της Ικαρίας. Επρεπε να γίνει; Οχι φυσικά. Αλλά δεν βρέθηκε εκείνος (ένας Αντ. Λιβάνης λ.χ.) που θα του επισήμαινε ότι δεν μπορείς να γευματίζεις σε κοινή θέα, σε ένα νησί, την επομένη κιόλας της επιβολής νέων μέτρων για τον κορωνοϊό, επί μιας κοινωνίας η οποία έχει καταφανώς πλέον κουραστεί. Και όχι μόνο να του το επισημάνει, αλλά και να έχει και τη δύναμη τον αποτρέψει από το λάθος.
Το αποτέλεσμα αυτής της έλλειψης το διαπίστωσε τις επόμενες ημέρες: απολογείται η κυβέρνηση για το γεύμα, απολογήθηκε ο ίδιος στη συνέντευξη στον ΣΚΑΪ, η περιοδεία στα ακριτικά νησιά πήγε περίπατο, και ο ίδιος εμφανίζεται από τα ΜΜΕ της αντιπολίτευσης από αλαζών και αντιλαϊκός, μέχρι αδιάφορος και απαξιωτικός προς την κοινωνία και τις ευαισθησίες της.
Είναι ο Μητσοτάκης κάτι τέτοιο; Τον αντιπροσωπεύει αυτή η εικόνα; Ακόμη όχι. Αν όμως δεν αλλάξει άποψη και ο ίδιος αλλά κυρίως το περιβάλλον του για τη «δουλειά» που γίνεται στα «καφενεία» των social media, σύντομα θα βρεθεί μπροστά σε εκπλήξεις. Οδυνηρές εκπλήξεις. Η στρατιά των τρολ που συντηρεί ο ΣΥΡΙΖΑ, δημιουργεί καθημερινά θέματα, τα οποία διευρύνει κατά το δοκούν, διαστρέφει, διαστρεβλώνει και πετυχαίνει το τελικό αποτέλεσμα που είναι η φθορά ειδικά του Μητσοτάκη και δευτερευόντως της κυβέρνησης. Κάνει πραγματική αντιπολίτευση, αντιπολίτευση από τα κάτω, την ώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να βρει αντιπολιτευτικό αφήγημα…
Γιατί επιδιώκεται η φθορά του Πρωθυπουργού; Για τον απλούστατο λόγο ότι όλες οι δημοσκοπήσεις μέχρι τώρα, δείχνουν ότι είναι το δυνατό χαρτί της κυβέρνησης. Κεντρώος, μετριοπαθής, με ισχυρά ερείσματα στον εκτός Νέας Δημοκρατίας πολιτικό χώρο (ίσως ισχυρότερα ακόμη και αυτών που διαθέτει στο ίδιο το κόμμα του), ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποδεικνύει ότι δεν σηματοδοτεί μια παρένθεση στην πολιτική ζωή της χώρας.
Τούτου δοθέντος, γίνεται εύκολα αντιληπτό γιατί αποτελεί πρωτεύοντα στόχο για τον «καφενειακό» ηλεκτρονικό μηχανισμό του ΣΥΡΙΖΑ.
Είναι αστείο, αλλά απέναντι σε όλο αυτό η κυβέρνηση μοιάζει να πιστεύει ότι μπορεί να αντικρούσει την καταιγίδα με τις ανακοινώσεις του συμπαθούς κατά τα άλλα κυβερνητικού εκπροσώπου. ΄Η εναλλακτικά με τις τηλεοπτικές εμφανίσεις των υπουργών που συχνά πιάνονται αδιάβαστοι και ως εκ τούτου εκτίθενται. Νομίζω ότι κάποια στιγμή θα ξυπνήσει, αλλά θα είναι αργά πια…








0 Σχόλια
Αφήστε ένα σχόλιο