Είστε εδώ
Home > FAQ news > “Χοντρό ξύλο” Σπίρτζη σε Πατούλη: Κατάπτυστα και ψευδή όσα λέει για τα λεωφορεία, η διαχειριστική του επάρκεια εξαντλείται στις απευθείας αναθέσεις αμφίβολης ποιότητας μαγειρίτσας…

“Χοντρό ξύλο” Σπίρτζη σε Πατούλη: Κατάπτυστα και ψευδή όσα λέει για τα λεωφορεία, η διαχειριστική του επάρκεια εξαντλείται στις απευθείας αναθέσεις αμφίβολης ποιότητας μαγειρίτσας…

Σφοδρή επίθεση εξαπολύτει ο Χρήστος Σπίρτζης, βουλευτής και Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, απαντώντας στην ανακοίνωση του Γιώργου Πατούλη για την προμήθεια νέων λεωφορείων μέσω της Περιφέρειας Αττικής που ακύρωσε η διοίκησή Πατούλη, ενώ η διαδικασία είχε δρομολογηθεί από την προηγούμενη διοίκηση Δούρου, με τη χρηματοδότηση να προέρχεται από ευρωπαϊκά κονδύλια.

Σε μια κατάπτυστη και ψευδή ανακοίνωση της Περιφέρειας Αττικής για την μη ολοκλήρωση της προμήθειας λεωφορείων με χρηματοδότηση από την Περιφέρεια Αττικής, ο κ. Πατούλης παλεύει αγωνιωδώς και επιδεικνύοντας περίσσεια ικανότητας ψεύδους να αποδείξει την κομματική του νομιμοφροσύνη και να καλύψει τόσο τις δικές του όσο και τις κυβερνητικές ευθύνες για την άθλια κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών” αναφέρει ο Χρήστος Σπίρτζης και συνεχίζει:

Απλά να υπενθυμίσουμε στον κ. Πατούλη, 2 σχεδόν χρόνια από την εκλογή του ότι:

Α. η κυβέρνηση της ΝΔ, ακύρωσε στις 29 Αυγούστου 2019, μόλις ενάμισι μήνα από την ανάληψη της διακυβέρνησης, ανοικτό διεθνή δημόσιο διαγωνισμό, του Υπουργείου Μεταφορών, για προμήθεια 750 νέας τεχνολογίας αντιρρυπαντικών λεωφορείων (ηλεκτρικά και φυσικού αερίου) για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τηρώντας όλες τις διαφανείς διαδικασίες του Ν.4412/16 και του ευρωπαϊκού πλαισίου περί προμηθειών. Η κυβέρνηση της ΝΔ και του κομματικού περιφερειάρχη κ. Πατούλη δεν συνέχισε, ούτε επαναπροκήρυξε έναν διαγωνισμό εδώ και δύο χρόνια. Αντιθέτως προχώρησε με άλλοθι την υγειονομική κρίση σε συμβάσεις με ιδιωτικά ΚΤΕΛ από όλη τη χώρα, που δεν τις έχει δώσει στη δημοσιότητα. Με ευθύνη της Περιφέρειας Αττικής κινούνται, σταθμεύουν και συντηρούνται με άγνωστες διαδικασίες και αποφάσεις, σε άγνωστους για την αδειοδότηση χώρους και άγνωστους ελέγχους λεωφορεία ιδιωτικών ΚΤΕΛ, παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις πολιτών όπως στην περίπτωση καταπάτησης οικοπέδου του ΟΑΕΔ στο Ολυμπιακό χωριό και την έναρξη αυθαίρετων κατασκευών.

Β. το Υπουργείο Μεταφορών, δεν είχε καμία απολύτως σχέση ή εμπλοκή με τον διαγωνισμό του ΟΑΣΑ, που χρηματοδοτούσε η Περιφέρεια Αττικής. Σημειώνουμε προς ενημέρωση του κ. Πατούλη (όφειλε να το ξέρει μετά από δύο χρόνια στην Περιφέρεια) ότι η χρηματοδότηση της Περιφέρειας για προμήθεια λεωφορείων, υλοποιούνταν απευθείας στον ΟΑΣΑ, χωρίς καμία εμπλοκή του Υπουργείου Μεταφορών, σε καμία φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας και καμία εμπλοκή ούτε καν σε γραφειοκρατικές διαδικασίες έγκρισης ή εκταμίευσης. Η χρηματοδότηση σταμάτησε με ευθύνη της Περιφέρειας επί ημερών Πατούλη. Σημειώνουμε ότι ο ΟΑΣΑ δεν εφάρμοζε κατ’ εξαίρεση διαδικασίες προμηθειών.

Γ. το σχέδιο μεταφοράς κάθε δημόσιου αγαθού, υπηρεσίας ή υποδομής στον ιδιωτικό τομέα μέσω της απαξίωσης των δημόσιων φορέων είναι παλιά συνήθεια της ΝΔ και των στελεχών της όπως ο κ. Πατούλης. Προτίμησε προφανώς να στηρίξει την λειτουργία ιδιωτικών ΚΤΕΛ από όλη την Ελλάδα, ακόμη και με κλείσιμο των ματιών στις αδειοδοτικές διαδικασίες λειτουργίας και υποδομών των ιδιωτικών ΚΤΕΛ, από την χρηματοδότηση προμήθειας λεωφορείων στον δημόσιο ΟΑΣΑ.

Η διαχειριστική επάρκεια του κ. Πατούλη εξαντλείται στις απευθείας αναθέσεις αμφίβολης ποιότητας μαγειρίτσας, στις κατ’ εξαίρεση διαγωνιστικές διαδικασίες προμηθειών, στις κατ’εξαίρεση διαδικασίες ανάθεσης υπηρεσιών, στις κατ’ εξαίρεση διαδικασίες πρόσληψης εργαζομένων.

Ευχόμαστε το διετές πλούσιο επικοινωνιακό του έργο και το ανύπαρκτο πραγματικό του έργο στην Περιφέρεια Αττικής, κατ’εξαίρεση να μην συνεχιστεί στο υπόλοιπο της θητείας του, ακολουθώντας την πορεία του στο Δήμο Αμαρουσίου και την ΚΕΔΕ …”

Leave a Reply

3 × four =

Top