Είστε εδώ

“Πεταμένα λεφτά” … Στον πάτο της αξιοπιστίας τα … κανάλια των καναλαρχών, στην Ελλάδα!

Εμείς τους τα λέγαμε και τους τα γράφαμε, για το … καλό τους! Να μην πετάνε τα λεφτά τους, και μάλιστα σε μέρες οικονομικής κρίσης, σε … ψόφια άλογα! Σύμφωνα λοιπόν με έρευνα του Ευρωβαρόμετρου, που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο στην Ελλάδα, τα κανάλια έχουν πιάσει κυριολεκτικά … πάτο, στην αξιοπιστία ως προς την πολιτική ενημέρωση. Αντίθετα το 68% της κοινής γνώμης εμπιστεύεται και ενημερώνεται πλέον για τα σημαντικά πολιτικά θέματα, το διαδίκτυο και τους λογαριασμούς στα social media …
Συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία που συλλέχθηκαν το Φθινόπωρο του 2015, η δυσπιστία που εκφράζεται για τα ΜΜΕ στην Ελλάδα παραμένει δραματικά υψηλότερη του μέσου όρου των 28 χωρών μελών της ΕΕ, και συγκεκριμένα (ποσοστό δυσπιστίας στην Ελλάδα και σε παρένθεση στους 28 της ΕΕ):
Τηλεόραση: 80%, υψηλότερο αρνητικό ποσοστό της έρευνας, (ΕΕ: 28:47%)
Εντυπα: 65% υψηλότερο αρνητικό ποσοστό της έρευνας, (ΕΕ: 28:50%)
Ραδιόφωνο: 61%, (ΕΕ: 36%)
Social Media: 51% (ΕΕ: 55%)
Διαδίκτυο: 43% (ΕΕ: 28:35%)
Στην Ελλάδα, τα Social Media στο διαδίκτυο (ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, ιστολόγια, ιστοσελίδες φιλοξενίας βίντεο) θεωρούνται ένας σύγχρονος τρόπος να μένει κανείς ενήμερος για τα πολιτικά ζητήματα (68%, ΕΕ: 52%), καθώς οι πολίτες θεωρούν ότι αποτελούν κι ένα βήμα για όσους θέλουν να πουν τη γνώμη τους για τα πολιτικά ζητήματα (65%, ΕΕ: 51%).
Παράλληλα, θεωρείται ότι τα Social Media στο διαδίκτυο μπορούν να κάνουν τους ανθρώπους να ενδιαφερθούν για τα πολιτικά ζητήματα (58%, ΕΕ: 52%).
Βέβαια από τα στοιχεία αυτά αλλά και από την πραγματικότητα των υπερχρεωμένων καναλιών, μπορεί κανείς να φανταστεί, ποια είναι τα πραγματικά ελατήρια της λυσσαλέας αντίστασης των καναλαρχών, αλλά και των συμφερόντων που κρύβονται από πίσω τους, για να κρατήσουν στη ζωή, κάτι που είναι ήδη … τελειωμένο !

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *