FAQ news

Παρέμβαση της Ράνιας Σβίγκου: Η ΔΕΗ δεν πρέπει να πουληθεί – Κόμμα και κυβέρνηση έχουν ενιαία στάση σε αυτό

«Οι διαφωνίες χρειάζονται πολιτικές συγκλίσεις, για να επιτευχθεί ο στόχος που έχουμε για μια συνολική συμφωνία», τόνισε η εκπρόσωπος τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Ράνια Σβίγκου.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο της Θεσσαλονίκης North 98, η Ρ. Σβίγκου είπε μεταξύ άλλων οτι ο Π. Σκουρλέτης και το κόμμα και συνολικά η κυβέρνηση καταδεικνύουν τη μάχη που δίνεται αυτή τη στιγμή για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα της ΔΕΗ.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης η εκπρόσωπος τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, σημείωσε ότι οι συλλογικές συμβάσεις και το ζήτημα που ανέδειξε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στη Σύνοδο της Ρώμης επιβεβαίωσε “το ευρωπαϊκό κεκτημένο ισχύει και για την Ελλάδα. Και αυτό είναι κάτι που περιμένουμε να το δούμε στην πράξη και όχι απλώς στα λόγια”.
Ο ραδιοφωνικός διάλογος της Ράνιας Σβίγκου:
– Θέλω να σας ρωτήσω τώρα τι γίνεται, γιατί ένα από τα επόμενα αγκάθια, αν μπορούμε να το πούμε έτσι, είναι το θέμα της ενέργειες. Το θέμα της ενέργειας που αποτελεί κι αυτό ένα αίτημα των δανειστών, μάλλον δεν είναι και μόνο αίτημα των δανειστών, υπάρχει και δικαστική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για την πώληση του 40% των εργοστασίων της χώρας μας…Θέλω λοιπόν να σας πω με αφορμή και τη διαφορετική άποψη που εξέφρασε ο κ. Πάνος Σκουρλέτης, ο πρώτος τη τάξει υπουργός, ο υπουργός των Εσωτερικών, ο οποίος μίλησε για κανιβαλισμό της ΔΕΗ και από την άλλη θα ήθελα, στον αντίποδα δηλαδή, τις απόψεις που εξέφρασε ο κ. Πιτσιόρλας που είπε ότι θα πρέπει και η χώρα και οι φορείς και ορισμένα από τα κόμματα να υπερβούμε τον κρατισμό, με το μήνυμα αυτό που έστειλε ο κ. Πιτσιόρλας. Η άποψή σας ποια είναι στο θέμα της ΔΕΗ; Γιατί απειλούν ήδη οι συνδικαλιστές να κατεβάσουν διακόπτες, να υπάρχει διακοπή ρεύματος κ.λπ. όλα αυτά που έχουμε ζήσει στο παρελθόν..
Ο Πάνος Σκουρλέτης ήταν και υπουργός Ενέργειας και με την παρέμβασή του αυτή, ο ίδιος, όπως και το κόμμα, όπως και συνολικά η κυβέρνηση καταδεικνύουν τη μάχη που δίνεται αυτή τη στιγμή για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα της ΔΕΗ. Όπως γνωρίζετε μέσα από τη διαπραγμάτευση και μέσα από τη συμφωνία του Αυγούστου και μέσα από την πρώτη αξιολόγηση τα σχέδια τα οποία είχε συμφωνήσει η προηγούμενη κυβέρνηση Σαμαρά, όπως για παράδειγμα για την ιδιωτικοποίηση του ΑΔΜΗΕ αποκρούστηκαν. Αυτή τη στιγμή έχετε δίκιο ότι οι δανειστές πιέζουν για πράγματα τα οποία είχαν κλείσει στην πρώτη αξιολόγηση. Υπάρχει όμως το δεδομένο του ευρωπαϊκού κανονισμού για τα λιγνιτικά κι εμείς προσπαθούμε να βρούμε εκείνες τις λύσεις οι οποίες θα υπερασπίζονται το δημόσιο και δεν πρόκειται να φέρουν από την πίσω πόρτα αυτά τα οποία θέλει η ΝΔ, η οποία είδαμε και με την παρέμβαση που έκανε πριν από λίγες μέρες για ιδιωτικοποίηση, τη στιγμή δηλαδή που γινόταν η διαπραγμάτευση για τη ΔΕΗ, και μάλιστα κάνοντας κι ένα βήμα πέρα και από τους δανειστές, μιλώντας δηλαδή για πράγματα που ούτε καν οι ίδιοι διανοούνται να ζητήσουν από την ελληνική κυβέρνηση.
– Άρα εσείς λέτε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ, η κυβέρνηση θα υπερασπιστεί το δημόσιο χαρακτήρα της ΔΕΗ όσο μπορεί με συνέπεια να μην πωληθεί στους ιδιώτες…
Εμείς λέμε ότι θα υπερασπιστούμε το δημόσιο χαρακτήρα της ΔΕΗ. Η ΔΕΗ δεν πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί. Και δεν υπάρχει σ’ αυτό το σημείο καμία αντιπαράθεση μεταξύ κόμματος-κυβέρνησης, Σκουρλέτη-κυβέρνησης κ.ο.κ.

Περισσότερα
Σχετικά
Προτεινόμενα

0 Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FAQ Media

Good Life

Ενέργεια

Good Life

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

Για περισσότερα από 85 χρόνια, η μακροβιότερη επιστημονική μελέτη για την ευτυχία παρακολουθεί τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων αναζητώντας το μυστικό της καλής...