- Κάποιοι (μαντέψτε ποιοι…) στην κυβέρνηση πρότειναν σοβαρά το ενδεχόμενο υποβολής μήνυσης κατά της Λάουρα Κοβέσι, αλά … Τουλουπάκη στο σκάνδαλο Novartis!
Η Λάουρα Κοβέσι δεν φαίνεται διατεθειμένη να κλείσει τη θητεία της αθόρυβα. Αντιθέτως, σύμφωνα με όσα φτάνουν στα αυτιά μου, κρατά για το τέλος τη διερεύνηση της διαχείρισης του Ταμείου Ανάκαμψης από την κυβέρνηση. Μια υπόθεση που, αν ανοίξει πλήρως, θα είναι πολιτικό γεγονός με βαρύ αποτύπωμα, που θα παραδοθεί στον διάδοχό της και θα εξελιχθεί σε χρονική σύμπτωση με την προεκλογική περίοδο. Και αυτό, προκαλεί πανικό στην Αθήνα και όχι άδικα…
Στο Μέγαρο Μαξίμου βλέπουν τον κίνδυνο της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας να πλησιάζει ξανά και δεν τον κρύβουν. Και αυτή τη φορά αναφέρομαι στο ότι οι εισηγήσεις για πρόωρη προσφυγή στις κάλπες είναι αποτέλεσμα φόβου -για να μην γράψω τρόμου- για την πιθανή έλευση δικογραφιών. Το σενάριο λοιπόν που συζητείται έντονα στην Ηρώδου Αττικού αφορά σε πιθανές δικογραφίες από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία, οι οποίες θα μπορούσαν να οδηγήσουν ακόμη και σε αιτήματα άρσης ασυλίας για δεκάδες βουλευτές της ΝΔ. Αν αυτό συμβεί, η κυβέρνηση θα βρεθεί μπροστά σε πρωτοφανή πίεση, με την προεκλογική μάχη να διεξάγεται υπό τη σκιά καταιγιστικών εξελίξεων και ανοιχτών ερευνών.
Σας έχω ξαναγράψει. Κάποιοι στη ΝΔ δεν βάζουν μυαλό. Στο εσωτερικό της κυβέρνησης και της Νέας Δημοκρατίας φαίνεται πως ωριμάζει μια γραμμή «αντεπίθεσης» στη Λάουρα Κοβέσι. Δεν πρόκειται για μεμονωμένες φωνές. Από το Υπουργικό Συμβούλιο μέχρι την Κοινοβουλευτική Ομάδα και το επικοινωνιακό σύστημα γύρω από το Μαξίμου, αυξάνονται όσοι θεωρούν ότι η στάση της Ευρωπαίας Εισαγγελέως ξεπερνά τα όρια της θεσμικής παρέμβασης και πλήττει ευθέως την κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Με αφορμή το πρόσφατο μπέρδεμα στις κλήσεις βουλευτών για κακούργημα αντί πλημμελήματος, κάποιοι εισηγούνται πιο επιθετική γραμμή. Συγκεκριμένα, συζητείται σοβαρά το ενδεχόμενο υποβολής μήνυσης κατά της Λάουρα Κοβέσι, με το επιχείρημα ότι υπήρξε στοχευμένη δυσφήμιση της χώρας και της κυβέρνησης και απόπειρα παρέμβασης στις εσωτερικές πολιτικές εξελίξεις. Είναι μια κίνηση υψηλού ρίσκου, καθώς μετατρέπει μια θεσμική αντιπαράθεση σε μετωπική σύγκρουση με την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία. Και σας διαβεβαιώνω ότι στους Ευρωπαίους δεν αρέσουν καθόλου αυτά. Κυρίως στους Ευρωπαίους Εισαγγελείς…
Σύμφωνα με κάποιους συνομιλητές μου, το ερώτημα πλέον δεν είναι αν θα κλιμακωθεί η ένταση ανάμεσα στην Αθήνα και την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία, αλλά μέχρι πού θα φτάσει. Μια τέτοια επιλογή θα σηματοδοτούσε πλήρη ρήξη με την ευρωπαϊκή εισαγγελική αρχή, σε μια περίοδο που οι έρευνες για τη διαχείριση ευρωπαϊκών πόρων βρίσκονται σε εξέλιξη. Και εκεί το πολιτικό κόστος μπορεί να αποδειχθεί μεγαλύτερο από το πρόσκαιρο ή προεκλογικό επικοινωνιακό όφελος.
Πηγή: ethnos.gr









0 Σχόλια
Αφήστε ένα σχόλιο