Είστε εδώ

Οσμή “σκανδάλου”; Γιατί το Δημόσιο αποζημίωσε με 3,3 εκατ. ένα έργο που ήταν στον «αέρα»; ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Αντί να πιέσει τους αναδόχους για τα έργα ασφαλείας ο Καραμανλής τους αποζημίωνε με εκατ.

Τον Ιανουάριο του 2021 και ενώ δεν έχει υπογραφεί η συμπληρωματική σύμβαση της 717, το υπουργείο Μεταφορών αποφασίζει να… αποζημιώσει την ανάδοχο (κοινοπραξία Alstom – TOMH) του έργου! Την ίδια ώρα η ΕΡΓΟΣΕ βρισκόταν στα δικαστήρια με την εταιρεία, υποστηρίζοντας ότι οι αιτήσεις της για αποζημίωση ήταν αόριστες και στερούνταν νόμιμων παραστατικών.

«Την ώρα που η ανάδοχος εταιρεία δεν προχωρούσε ούτε βήμα το έργο για την τηλεδιοίκηση, ο κ. Καραμανλής αντί να τους πιέζει να ολοκληρώσουν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις, τους έδινε και αποζημίωση για να τους επιβραβεύσει». Αυτό τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ σε ανακοίνωσή του, επικαλούμενος δημοσίευμα της «ΕφΣυν», σύμφωνα με το οποίο ο πρώην υπουργός Μεταφορών έδωσε 3,3 εκατ. ευρώ για αποζημιώσεις σε εργολάβο εταιρεία επειδή η προηγούμενη διοίκηση ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ επί ΣΥΡΙΖΑ είχε κινήσει διαδικασία έκπτωσής της, λόγω ασυνέπειάς της στην υλοποίηση του έργου.

«Όχι ότι δεν τον ξέραμε, αλλά σήμερα αποκαλύπτεται με τον πιο εμφατικό τρόπο ποιος ήταν ο πραγματικός ρόλος και οι προτεραιότητες του κ. Καραμανλή στο Υπουργείο Μεταφορών» σημειώνει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

«Όχι η ολοκλήρωση των έργων ασφαλείας, αλλά η καθυστέρησή τους με δώρα εκατομμυρίων στους επενδυτές και στους εργολάβους. Όχι η ασφάλεια στον σιδηρόδρομο, αλλά η απαξίωση των δικλίδων ασφάλειας, με μείωση προσωπικού και αποδιάρθρωση υπηρεσιών για να ανοίξει το δρόμο σε ΣΔΙΤ» υπογραμμίζει.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
«Την ώρα που η ανάδοχος εταιρεία δεν προχωρούσε ούτε βήμα το έργο για την τηλεδιοίκηση, ο κ. Καραμανλής αντί να τους πιέζει να ολοκληρώσουν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις, τους έδινε και αποζημίωση για να τους επιβραβεύσει.

Σήμερα η Εφημερίδα των Συντακτών αποκαλύπτει ότι ο κ. Καραμανλής έκανε δώρο 3,3 εκ. ευρώ στην εργολάβο εταιρεία για αποζημιώσεις που ζητούσε, επειδή η προηγούμενη διοίκηση ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ επί ΣΥΡΙΖΑ είχε κινήσει διαδικασία έκπτωσής της, λόγω ασυνέπειάς της στην υλοποίηση του έργου.

Όχι ότι δεν τον ξέραμε, αλλά σήμερα αποκαλύπτεται με τον πιο εμφατικό τρόπο ποιος ήταν ο πραγματικός ρόλος και οι προτεραιότητες του κ. Καραμανλή στο Υπουργείο Μεταφορών.

Όχι η ολοκλήρωση των έργων ασφαλείας, αλλά η καθυστέρησή τους με δώρα εκατομμυρίων στους επενδυτές και στους εργολάβους.

Όχι η ασφάλεια στον σιδηρόδρομο, αλλά η απαξίωση των δικλίδων ασφάλειας, με μείωση προσωπικού και αποδιάρθρωση υπηρεσιών για να ανοίξει το δρόμο σε ΣΔΙΤ».

 

Μια σκέψη στο “Οσμή “σκανδάλου”; Γιατί το Δημόσιο αποζημίωσε με 3,3 εκατ. ένα έργο που ήταν στον «αέρα»; ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Αντί να πιέσει τους αναδόχους για τα έργα ασφαλείας ο Καραμανλής τους αποζημίωνε με εκατ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *