Μέσα σε 5 μηνες ο Τσιπρας, φέρνει στην Ελλάδα τον Πούτιν, πάει ο ιδιος στην Κινα, κανει στην ΑΘΗΝΑ την Ευρωμεσογειακή Σύνοδο Κορυφής των ηγετών του Νότου της ΕΕ ( κατι που δεν ειχε τολμήσει κανεις μη-Γερμανός ηγέτης στο παρελθον, οσο ισχυρός κι αν ηταν, ούτε κάν ο Φρανσουα Μιττεραν η ο Αντρεας Παπαντρεου ) και τωρα φέρνει στην ΑΘΗΝΑ και τον καλυτερο Αμερικανο Προεδρο των τελευταίων δεκαετιών, τον Μπαράκ Ομπαμα. Και τα νούμερα ξερνάνε χολή και φθόνο και μιλανε για “πικ-νικ” και “απερχόμενο” Προεδρο. Που αν τα ειχε καταφέρει κανεις άλλος αυτα θα είχαμε αλλάξει ματια απο τα πρωτοσέλιδα και τους ύμνους… Ολα αυτα τα καταφέρνει ένας “αναξιόπιστος” και “απομονωμένος” Πρωθυπουργος, κατα τον Κουλη, που μέχρι τωρα την μονη που εχει δει ειναι την Μερκελ στο κυλικείο του ΕΛΚ και αυτη με τη συνοδεία της αδελφής του …
Ρεπορτάζ: Αυγερινός Χατζηχρυσός
FAQ news








0 Σχόλια
Αφήστε ένα σχόλιο