FAQ news

Ο Μάκης Βορίδης αποκάλυψε τα … αισθήματά του για τους εργαζόμενους στη σημερινή ΕΡΤ! “Δεν πάω γιατί δεν θέλω να λειτουργεί…”

Εντύπωση προκάλεσε, στη διάρκεια της συζήτησης στην Επιτροπή της Βουλής, η αποκάλυψη του Μάκη Βορίδη ότι δεν ανταποκρίνεται στις προσκλήσεις που του γίνονται από τη Δημόσια Τηλεόραση, επειδή δεν θέλει να λειτουργεί αυτή η ΕΡΤ.
Προσπαθώντας, στη συνέχεια, να «το μαζέψει», καθώς ο Διονύσης Τσακνής ερμήνευσε τη δήλωση αυτή, ως διατύπωση επιθυμίας να ξανακλείσει η Δημόσια Τηλεόραση, ο βουλευτής της ΝΔ εξήγησε ότι θέλει μια άλλη ΕΡΤ, συρρικνωμένη, μια ΕΡΤ «μικρό, μαζεμένο κανάλι, που θα καλύπτει βασικές ανάγκες ενημέρωσης και θα εξυπηρετεί και τον Πολιτισμό».
Πηγή: left.gr

Περισσότερα
Σχετικά
Προτεινόμενα

0 Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FAQ Media

Good Life

Ενέργεια

Good Life

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

Για περισσότερα από 85 χρόνια, η μακροβιότερη επιστημονική μελέτη για την ευτυχία παρακολουθεί τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων αναζητώντας το μυστικό της καλής...