Την εβδομάδα αμέσως μετά την εαρινή Σύνοδο του ΔΝΤ στις ΗΠΑ (21-23/4) , αλλά και του ατυπου Washington Group, θα επιστρέψουν οι θεσμοί στην Αθήνα, σύμφωνα με πληροφορίες. Σύμφωνα με πηγές στην Αθήνα, αυτό σηματοδοτεί ότι πρώτα θα παρθούν οι αποφάσεις του ΔΝΤ για συμμετοχή ή όχι στο ελληνικό πρόγραμμα, άρα θα παρθούν και οι αποφάσεις για το ελληνικό χρέος και μετά η ελληνική κυβέρνηση ( όπως εχει ξεκαθαρίσει ) θα φέρει τα μέτρα της συμφωνίας προς ψήφιση, ενώπιον των ελλήνων βουλευτών!
Αυτό σημαίνει ότι αν όλα πάνε καλά, είναι πιθανότατο ένα έκτακτο Eurogroup αρχές Μαΐου για την ολοκλήρωση της συμφωνίας, ώστε το αργότερο 22 Ιουνίου που συνέρχεται το ΔΣ της ΕΚΤ στη Φραγκφούρτη να ενταχθεί στο πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης
Πηγή: real.gr
FAQ news








0 Σχόλια
Αφήστε ένα σχόλιο