Είστε εδώ

Με νέο ρεσιτάλ χυδαιότητας επανήλθε η Δόμνα Μιχαηλίδου! “Κωμικό στοιχείο η λιποθυμία μαθήτριας γιατί πάει Γυμνάσιο και όχι Δημοτικό”…(vid)

Ανέκαμψε από τον επικοινωνιακό “κόφτη”, που όπως φαίνεται της είχε επιβάλει η ΝΔ και η κυβέρνηση, η υφυπουργός Εργασίας, μετά τα απανωτά “μαργαριτάρια”, όπως η εκτίμησή της για “ψυχική ασθένεια” των αντιστασιακών ή τον “εθελοντισμό” το ’40

Αυτή τη φορά η “φεγγαρόφωτη” Δόμνα Μιχαηλίδου χαρακτήρισε “κωμικό στοιχείο” το γεγονός ότι δέχτηκε η κυβέρνηση κριτική γιατί παιδί γυμνασίου λιποθύμησε από την πείνα. Και στην απορία του παρουσιαστή Άκη Παυλόπουλου “γιατί είναι κωμικό στοιχείο”, η υφυπουργός απάντησε οπλισμένη με όλη την αλαζονεία που της δίνει η κυβερνητική αριστεία ότι “είναι κωμικό γιατί οι μαθητές του γυμνασίου δεν παίρνουν σχολικά γεύματα”!

Κατάλαβατε;

Καταλάβαμε θα λέτε. Σχολικά γεύματα παίρνουν μόνο οι μαθητές του δημοτικού, άρα μόνο αν λιποθυμήσει παιδάκι του Δημοτικού δικαιούστε να κάνετε κριτική. Αν λιποθυμάει παιδί του Γυμνασίου ή (φευ) του Λυκείου τσιμουδιά!

Φαίνεται ότι η πρόνοια (θεωρούν ότι) πρέπει να σταματάει στην 6η Δημοτικού. Αν ένα παιδί συνεχίζει το σχολείο δεν θα έπρεπε να απασχολεί την κυβέρνηση ή τα στελέχη της.

Για να είμαστε απολύτως ειλικρινείς, το είχε αφήσει να εννοηθεί αυτό το πλάνο ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης όταν έλεγε προεκλογικά για τα παιδιά από το Περιστέρι που θέλουν να γίνουν ψυκτικοί (εν αντιθέσει με τα παιδιά από την Εκάλη που θα γίνουν γιατροί, δικηγόροι, πολιτικοί ή εισοδηματίες βρε αδελφέ…).

Να πανε λοιπόν να μάθουν τις τεχνικές δουλειές τα παιδιά αυτά και να αφήσουν τα σχολεία που μπορεί να λιποθυμάνε κιόλας και μετά θα έρχονται κάτι ενοχλητικοί τύποι να ζητάνε το λόγο από την κυβέρνηση και την κ.Δόμνα και να της προκαλούν το γέλωτα με “κωμικά στοιχεία”.

Φτάνει πια…

Μια σκέψη στο “Με νέο ρεσιτάλ χυδαιότητας επανήλθε η Δόμνα Μιχαηλίδου! “Κωμικό στοιχείο η λιποθυμία μαθήτριας γιατί πάει Γυμνάσιο και όχι Δημοτικό”…(vid)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *