Tο ” Να διατηρήσετε τα υψηλά πλεονάσματα αρκετά χρόνια μετά το τέλος του προγράμματος…” του Ντομπρόβσκις προς την Αθήνα,χθες το βραδυ , μετά τη συνάντηση με Σόιμπλε, μεταφράζεται σε ” Δεν υπάρχει ουσιαστική ελάφρυνση του χρέους, στον ορίζοντα μεχρι τις γερμανικές εκλογές … ” (Μέρκελ και Σόιμπλε έχουν ταχθεί ανοιχτά κατά του παγώματος των επιτοκίων εκτιμώντας ότι συνιστά κουρεμα χρέους, ενόψει των εκλογών του Σεπτεμβρίου… ) και προοιωνίζεται τι θα περιλαμβάνει το “τελεσιγραφο” που συντάσσουν τωρα Νταισελμπλουμ-Σόιμπλε και θα επιδοθεί αύριο στον Τσακαλώτο! Το θέμα είναι, αν και πως, θα αντιδράσουν οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι και κατά πόσο η χθεσινή παρέμβαση Μοσκοβισί θα έχει συνεχεια…
FAQ news








0 Σχόλια
Αφήστε ένα σχόλιο