Είστε εδώ

Κοροϊδία για το μετρό της Θεσσαλονίκης: Πηχυαίες εξαγγελίες χωρίς χρονοδιάγραμμα και ο εργολάβος κερδίζει 1,5 εκ. ευρώ το μήνα λόγω των καθυστερήσεων από την κυβέρνηση Μητσοτάκη

Άλλη μία ηχηρή διάψευση, άλλος ένας εμπαιγμός από την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Αυτή τη φορά σε βάρος των Θεσσαλονικέων που στενάζουν καθημερινά από το κυκλοφοριακό στους δρόμους της πόλης και την ίδια ώρα εμπαίζονται από τα στελέχη της κυβέρνησης για τη λειτουργία του μετρό. Η υπόσχεση του Κυριάκου Μητσοτάκη ότι δήθεν θα παρέδιδε το Μετρό τον Απρίλιο του 2023 έμελλε να διαψευστεί οικτρά. Και, το χειρότερο όλων, δεν έχει ακόμη τελεσφορήσει ούτε ο διαγωνισμός για την ανάθεση της λειτουργίας του!

«Κάθε φορά που έρχεται στην κυβέρνηση η ΝΔ, το Μετρό της Θεσσαλονίκης καθυστερεί και ο εργολάβος κερδίζει εκατομμύρια ευρώ. Αυτή είναι η αλήθεια για το Μετρό της Θεσσαλονίκης», όπως έχει αναφέρει σχετικά ο Γιάννης Μυλόπουλος, Υποψήφιος βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α’ Θεσσαλονίκης, Καθηγητής ΑΠΘ και πρώην Πρόεδρος Αττικό Μετρό ΑΕ (2016-2019).

Σήμερα, Σάββατο, δόθηκε άλλη μία «παράσταση» στο μετρό πόλη, από τον Υπουργό Γ. (καλέ) Γεραπετρίτη και την κυρία Μενδώνη, με πηχυαίες εξαγγελίες, χωρίς δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα, αφού δεν υπάρχει!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: “Δεν ξεχνώ – 57 ψυχές ζητούν δικαίωση”: Πορεία συγγενών των θυμάτων και ένταση με εργαζόμενους του ΟΣΕ (vid)

Το κλίμα αισιοδοξίας ήταν τέτοιο που ο κ. Γεραπετρίτης πριν καν κατέλθει στον σταθμό Βενιζέλου είδε ότι είναι «σημαντική μέρα για τη Θεσσαλονίκη, επισκεπτόμαστε τα εργοτάξια που προχωρούν με γοργούς ρυθμούς, θα έχουμε μια δοκιμαστική λειτουργία, η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει τις συγκοινωνίες που της αξίζουν…». Το απλό δημοσιογραφικό ερώτημα «πότε;» έμεινε φυσικά αναπάντητο.

Παρεμπιπτόντως, ας σημειώσουμε ότι η κίνηση βαγονιού στις ράγες από Συντριβάνι μέχρι Πυλαία δεν μπορεί να είναι δοκιμαστικό δρομολόγιο διότι γίνεται με οδηγό. Τα δοκιμαστικά του μετρό θα θεωρούνται ως τέτοια όταν αρχίσουν να γίνονται χωρίς οδηγό, αφού χωρίς οδηγό θα κινούνται όταν το μετρό παραδοθεί για την εξυπηρέτηση του κοινού. Ελπίζουμε ότι η «δοκιμαστική λειτουργία» του Μετρό Θεσσαλονίκης δεν θα μετατραπεί σε… τηλεδιοίκηση Λάρισας!

Αναπάντητο μένει και το ερώτημα αν ο κ. Γεραπετρίτης ασχολείται σε βάθος με ζητήματα όπως το μετρό ή ο ΟΑΣΘ, διότι στις 8/3/2023, μία εβδομάδα μετά την τραγωδία των Τεμπών, δήλωνε πως «δεν είναι εντός των αρμοδιοτήτων μου να ασχοληθώ με την τρέχουσα διαχείριση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όλα τα ζητήματα τα οποία έχουν να κάνουν με τρέχουσες συμβάσεις, με υποδομές, με έργα, με μεταφορές, με συμβάσεις οι οποίες αναφέρονται σε προμήθειες και υπηρεσίες, όλα αυτά παραμένουν στην αρμοδιότητα των υφυπουργών και της υπηρεσιακής γραμματέως του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών». Από τον Μάρτιο όμως φαίνεται ότι κύλησαν πολλές… αρμοδιότητες στο υπουργικό πορτφόλιο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το μόνο πράγμα που ξέρουν να κάνουν “καλά” στο ΕΣΥ: Προκήρυξη-πρόκληση Γκάγκα για προσλήψεις 126 Διευθυντών εν μέσω εκλογών! Πυρά από ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ

Αξίζει να σημειωθεί ότι η καθυστέρηση που προκαλεί στο έργο η σημερινή κυβέρνηση, κοστίζει στο Δημόσιο κοντά 1,5 εκατομμύριο ευρώ κάθε μήνα από το 2019 μέχρι σήμερα. Ογδόντα πέντε (85) εκατομμύρια ευρώ έχει κοστίσει από το 2019 η αλλαγή σχεδιασμού που μονομερώς επέβαλε ο πρωθυπουργός, ως μη όφειλε!

Την ίδια ώρα, ο εργολάβος κερδίζει 1,5 εκ. ευρώ το μήνα από αποζημιώσεις, τη στιγμή που το έργο καθυστερεί κ βρίσκεται εκτός υποσχέσεων και χρονοδιαγραμμάτων με ευθύνη της κυβέρνησης.

Με πληροφορίες από efsyn.gr

Μια σκέψη στο “Κοροϊδία για το μετρό της Θεσσαλονίκης: Πηχυαίες εξαγγελίες χωρίς χρονοδιάγραμμα και ο εργολάβος κερδίζει 1,5 εκ. ευρώ το μήνα λόγω των καθυστερήσεων από την κυβέρνηση Μητσοτάκη

  1. Γιαυτο και το τομαρι η Μενδωνη της Παναγιωταρεα,εκανε το κολπο με τα αρχαια της Βενιζελου.Για να τσεπωνει ο Μπομπολας τοχρημα,ξυνοντας τα απαυτα του.Ονοματα να λεμε ,να ξερουμε και το μεγεθος της απατης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *