Είστε εδώ

Κλείνει η γραμμή του τραμ πάνω από τον Ιλισό! Δούρου: «Ερχόμαστε να καλύψουμε κενά και αβελτηρίες του παρελθόντος» Σπίρτζης: “Κάποιες υπηρεσίες οφείλουν να κάνουν την δουλειά τους για να μην καλείται η Δούρου από τους Εισαγγελείς”

Μια απίθανη ατάκα του Χρ Σπίρτζη όταν οι δημοσιογράφοι τον ρώτησαν σχετικά νε τις διαδικασίες για τα έραγ υποδομης και τις ευθύνες κρίσιμων υπηρεσιών για αδειοδοτήσεις ( Δασαρχείων, Αραχαιολογίας κα ) ήταν όλα τα λεφτα στο επριθώριο της ανακοίνωσης από το Υπουργείο και την Περιφέρεια ότι κλέινει η γραμμη του τραμ που ήταν πάνω από καλυμμένο τμήμα της κοίτης του Ιλισσού. Αφου λοιπόν είπε, ο Χρ Σπίρτζης, ότι οι υπηρεσιες “οφείλουν να κάνουν την δουλειά τους για να μην καλείται η Δούρου από τους Εισαγγελείς”, προσθέτει και την απίθανη ατάκα: ” Α, και μην ξεχάσετε , η Δούρου φταίει! Σας το λέω επειδή το γράφετε συνέχεια…”!
Εκτός λειτουργίας λοιπόν τίθεται από τις επόμενες ημέρες η γραμμή του τραμ από το Σύνταγμα ώς τη στάση Κασομούλη, η οποία έχει κατασκευαστεί πάνω στην καλυμμένη κοίτη του Ιλισού και παρουσιάζει επικινδυνότητα εξαιτίας των διαβρώσεων που έχουν παρατηρηθεί.
Το παραπάνω είναι η σημαντικότερη ανακοίνωση στην οποία προέβησαν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και η περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου, κατά τη διάρκεια κοινής συνέντευξης Τύπου που παραχώρησαν την Τετάρτη.
Αμφότεροι τόνισαν ότι προσεχώς θα υλοποιηθεί το έργο της συντήρησης-αποκατάστασης της υπόγειας κοίτης του Ιλισού, με άμεση διακοπή της κυκλοφορίας του τραμ στο υπέργειο τμήμα του αγωγού μεταξύ Κασομούλη-Σύνταγμα.
Επίσης ανακοινώθηκε η προγραμματική συμφωνία μεταξύ Περιφέρειας Αττικής και ΕΥΔΑΠ με χρηματοδότηση του υπουργείου Υποδομών για την εκπόνηση μελέτης με θέμα τη συντήρηση και αποκατάσταση των φθορών στην υπόγεια κοίτη του Ιλισού και τμήματα επιθεώρησης υπόγειων κλάδων Ιλισού.
Όπως είπε ο Χρ. Σπίρτζης, το πρόβλημα διαπιστώθηκε όταν εντοπίστηκαν αρχεία και αναφορές μέσα σε κούτες, σε αποθήκη αμαξοστασίου, από την εποχή μελέτης του μετρό και του τραμ.
Συμπλήρωσε ότι οι αρχικές τεχνικές εκθέσεις του μετρό μιλούσαν για φθορές, «έντονα σημάδια διάβρωσης σκυροδέματος και οπλισμού και ασυνέχεια στα τοιχία αντιστήριξης. Ακολούθως και για τις ανάγκες ολοκλήρωσης του τραμ ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων μετά από εντολή της κοινοπραξίας κατασκευής, ελέγχθηκε μόνο η πλάκα επικάλυψης της κοίτης του Ιλισού, κάτωθεν των γραμμών του τραμ, αλλά όχι τα τοιχία αντιστήριξης, πάνω στα οποία εδράζει η πλάκα».
Από την πλευρά της η Ρ. Δούρου τόνισε ότι «Ερχόμαστε να καλύψουμε κενά και αβελτηρίες του παρελθόντος» επισημαίνοντας ότι η περίπτωση του Ιλισού «είναι χαρακτηριστική».
Αναφορικά με τη συνεργασία που εγκαινίασαν υπουργείο και Περιφέρεια, δήλωσε ότι πρόκειται για «μια σχέση συνέργειας προκειμένου να παρέμβουμε από κοινού και να καλύψουμε κρίσιμα έργα υποδομής όπως είναι τα ρέματα, οι κλειστοί αγωγοί και οι γέφυρες».
Πηγή: efsyn.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *