Είστε εδώ

Κέρασε “πόνο” ξανά η ΕΡΤ κάνοντας 30άρια το Σάββατο (εντελώς “τυχαία” έρχονται νέες επιθέσεις…)

Σε χλωρό κλαρί δεν αφήνει τη διαπλοκή, τους πεινασμένους για τη διαφημιστική πίτα καναλάρχες και την παρέα των Μητσοτάκη-Βορίδη-Άδωνι που ονειρεύονται νέο “μαύρο” στη δημόσια τηλεόραση η ΕΡΤ.
Με ένα πρόγραμμα που είχε, όπως πάντα, από όλα το Σάββατο, η ΕΡΤ τίναξε τα “μηχανάκια” στο δίωρο 19.00-21.00 στον αγώνα ΠΑΟ-ΑΕΚ, όπου, έχοντας απέναντι τα “μονοθεματικά” δελτία προπαγάνδας, έπιασε μέχρι και 32,4% (και 43,7% στους άνδρες 25-44 χρονών) “σβήνοντας” κυριολεκτικά τον ανταγωνισμό!
Κάτι που μάλλον σημαίνει ότι μέσα στην εβδομάδα θα πρέπει να ετοιμαζόμαστε για νέο γύρο “αντικειμενικών” και πάνω από όλα “άριστων” επιθέσεων εναντίον της ΕΡΤ και της δουλειάς που γίνεται στο Ραδιομέγαρο από τους συνήθεις υπόπτους, αφού δεν μπορεί να μείνει “ατιμώρητος” όποιος “παίζει” με τα νούμερα και την τηλεθέαση των δελτίων προπαγάνδας που με τόσο κόπο στήνει το σύστημα υποστήριξης της ΝΔ και του Μητσοτάκη.
Αναλυτικότερα, ο αγώνας μεταξύ Παναθηναϊκού και ΑΕΚ έδωσε στην ΕΡΤ1 μέσο τηλεμερίδιο 25,8% το οποίο άγγιξε μέχρι και το 32,4%, ενώ σημείωσε ποσοστό 43,7% στους άνδρες ηλικίας 25-44, με  1.856.147 τηλεθεατές να παρακολουθούν τον αγώνα για τουλάχιστον ένα λεπτό.
Τον αγώνα του Ατρόμητου με τον ΠΑΟΚ παρακολούθησαν 1.531.051 τηλεθεατές για τουλάχιστον ένα λεπτό, με το μέσο τηλεμερίδιο να ανέρχεται στο 23,2%, αγγίζοντας ακόμα και το 32,8%, ενώ για τους άνδρες ηλικίας 25-44 ετών το μέσο τηλεμερίδιο ανήλθε σε 27,3%.
Στο σύνολο της ημέρας, το μέσο μερίδιο τηλεθέασης της ΕΡΤ1 κυμάνθηκε στο 11,4%.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι ίδιοι αγώνες μεταδόθηκαν σε υψηλή ευκρίνεια μέσα από την δοκιμαστική «επίσημη πρώτη» του αθλητικού καναλιού της ΕΡΤ, το οποίο εξέπεμψε μέσα από τη συχνότητα του EPT HD, υπό το λογότυπo ΕΡΤ Sports HD.

Είναι ευνόητο ότι στην προαναφερόμενη τηλεθέαση δεν συνυπολογίζεται και αυτή του καναλιού υψηλής ευκρίνειας. Για τον σκοπό αυτό έχουν αρχίσει οι απαραίτητες διαδικασίες, προκειμένου το αθλητικό κανάλι να συμπεριληφθεί στους πίνακες τηλεθέασης, ώστε να υπάρχει η αποτύπωση της συνολικής απήχησης του αθλητικού περιεχομένου της ΕΡΤ στους τηλεθεατές.
(με πληροφορίες από left.gr)

Μια σκέψη στο “Κέρασε “πόνο” ξανά η ΕΡΤ κάνοντας 30άρια το Σάββατο (εντελώς “τυχαία” έρχονται νέες επιθέσεις…)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *