Είστε εδώ
Home > FAQ news > Καταλυτικός ο διακεκριμένος νομικός Γιάννης Ματζουράνης: “Το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ στρέφεται μόνο κατά της κυβέρνησης που έδωσε 20 εκατ. σε μια εταιρεία για να τα διαχειριστεί με αδιαφανή τρόπο και της ανάρμοστης σχέσης κυβέρνησης και ιδιοκτητών ΜΜΕ. Καμία σχέση με δημοσιογράφους” (ηχητικό)

Καταλυτικός ο διακεκριμένος νομικός Γιάννης Ματζουράνης: “Το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ στρέφεται μόνο κατά της κυβέρνησης που έδωσε 20 εκατ. σε μια εταιρεία για να τα διαχειριστεί με αδιαφανή τρόπο και της ανάρμοστης σχέσης κυβέρνησης και ιδιοκτητών ΜΜΕ. Καμία σχέση με δημοσιογράφους” (ηχητικό)

«Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει λάβει θέση υπέρ των δημοσιογράφων. Η πρωταγωνίστρια λέει τι ακριβώς έγινε ότι έγινε μια απευθείας ανάθεση σε μια εταιρεία χωρίς να προσκληθεί καμία άλλη εταιρεία». Την άποψη ότι το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ που προκάλεσε τεράστιες αντιδράσεις είχε «τεράστια επιτυχία» διατύπωσε στον ΘΕΜΑ 104,6 ο δικηγόρος Γιάννης Μαντζουράνης.

Το σποτάκι του ΣΥΡΙΖΑ δεν στρέφεται κατά των δημοσιογράφων, αλλά κατά της αδιαφανούς καμπάνιας της κυβέρνησης για τον κορονοϊό. Αυτό επεσήμανε σήμερα ο γνωστός δικηγόρος και μέλος της Εκλογικής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ -Προοδευτική Συμμαχία, στη συνέντευξη του στον ραδιοφωνικό σταθμό ΘΕΜΑ 104,6.

Ο Γ.Μαντζουράνης τόνισε ότι η Νέα Δημοκρατία και δυστυχώς και το ΚΙΝΑΛ κατασκεύασαν μια άλλη οπτική για το σποτάκι, το οποίο δεν αναφέρεται σε δημοσιογράφους, αλλά στην ανάρμοστη σχέση κυβέρνησης και ιδιοκτητών ΜΜΕ. Οι δημοσιογράφοι είναι εργάτες του πνεύματος και δεν έχουν σχέση με τους ιδιοκτήτες, διευκρίνισε.

Κατήγγειλε ακόμα το γεγονός ότι η κυβέρνηση κάλεσε μόνο μια εταιρία για να αναλάβει το έργο της καμπάνιας που χωρίς να δώσει λόγο σε κανέναν μοίρασε τα λεφτά. Πρόεσθεσε ότι η κυβέρνηση δεν δίνει στη δημοσιότητα τα ονόματα και τα ποσά, επειδή οι ωφελούμενοι θα αρχίσουν να τρώγονται μεταξύ τους.

Άν ήθελε ο κ. Μητσοτάκης αγιογραφίες, να πλήρωνε από τα δικά του λεφτά και όχι του ελληνικού λαού, τόνισε. Τα ελληνικά ΜΜΕ χρειάζονταν ενίσχυση, αλλά όχι με αυτόν τον τρόπο, κατέληξε.

Παρόλα αυτά σημείωσε ότι «έπρεπε να γίνει καμπάνια ενημέρωσης» αναρωτώμενος τι εμπόδιζε την κυβέρνηση να καλέσει άλλες 2-3 εταιρείες και να υπάρξει απόφαση σε 2-3 ημέρες».

«Δεν βλέπω την ανάγνωση ότι έβαλε κατά των δημοσιογράφων. Λεφτά πήραν οι καναλάρχες και οι εκδότες. Οι δημοσιογράφοι είναι εργάτες του πνεύματος, κανείς δεν στρέφεται κατά των δημοσιογράφων. Στρέφεται το σποτ κατά των σχέσεων της κυβέρνησης με καναλάρχες και εκδότες» επέμεινε ο κ. Μαντζουράνης.

«Γιατί δεν δίνουν τα ονόματα και τα ποσά; Η εκδοχή μου είναι γιατί θα τρώγονται μεταξύ τους οι καναλάρχες» πρόσθεσε ο γνωστός δικηγόρος και κατηγόρησε τη ΝΔ και το ΚΙΝΑΛ ότι επιχειρούν να πλαστογραφήσουν το μήνυμα σημειώνοντας ότι «μέχρι να βγουν τα ποσά είναι ύποπτη η σχέση».

Κατά τον ίδιο «έπρεπε και πρέπει να ενισχυθει ο Τύπος αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ θα το έκανε με διαφανή τρόπο». «Όταν δεν υπάρχει κάτι το ύποπτο δίνεις αμέσως τα ποσά και δεν χρειάζεται η προσχηματική δικαιολογία Πέτσα ότι η λίστα θα δοθεί απολογιστικά. Όταν δίνεις σε κάποιον χωρίς να έχεις τα κριτήρια ένα μεγάλο ποσό για να κάνει μια εκστρατεία και αυτός είναι ευχαριστημένος υπάρχει η παράπλευρη ωφέλεια για την βελτίωση του image του δωρητή. Τα μέσα ωφελήθηκαν γιατί δεν υπήρχαν τα απαραίτητα κριτήρια και είναι υποχρεωμένα στον δωρητή τους και εκ των πραγμάτων θα τον λιβανίσουν» πρόσθεσε.

Κατεληξε, δε, ότι «για να γίνει η πληρωμή από το ΥΠΟΙΚ πρέπει να υπάρχει δημόσια σύμβαση και όποια δεν έχει αναρτηθεί πρέπει να γίνει ανάκληση των χρημάτων».

Πηγή: protothema.gr /documentonews.gr

Leave a Reply

nineteen + eight =

Top