“Η κοινωνία έχει απαιτήσεις από όλους μας, στις οποίες οφείλουμε να ανταποκριθούμε άμεσα και με επάρκεια. Αλλιώς, θα καταλήξουμε να αναρωτιόμαστε μετά από άλλα 30 χρόνια γιατί στην Ελλάδα οι τηλεοπτικοί σταθμοί λειτουργούν χωρίς άδειες.”
Σαφές μήνυμα, ότι πρέπει επιτέλους να … ενεργοποιήσουν τις διαδικασίες για την πραγματοποίηση του διαγωνισμού για την αδειοδότηση ιδιωτικών καναλιών, απήυθυνε ο Νίκος Παππάς, προς την ανεξάρτητη Αρχή του ΕΣΡ, που με τόσο κόπο και “πόνο” – πολιτικό – επανασυστήθηκε, με κύριο σκοπό να φέρει εις πέρας με διαδικασία fast track την αδειοδότηση, βάζοντας τέλος σε ένα καθεστώς ανομίας, δεκαετιών αλλά και φέρνοντας άμεσα την πολύτιμη οικονομική ανάσα στα κρατικά Ταμεία…
Μέσω του διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες, ο οποίος «φρέναρε» μετά την απόφαση του ΣτΕ, μπορεί να μην ολοκληρώθηκε η αδειοδότηση, ωστόσο σημειώθηκε πολύ σημαντική πρόοδος. Σήμερα, κανείς δεν αμφισβητεί ότι πρέπει να υπάρξουν άδειες και πως το Δημόσιο πρέπει να απολαμβάνει ένα πολύ σημαντικό τίμημα από τη λειτουργία των πανελλαδικής εμβέλειας τηλεοπτικών σταθμών. Θα σας θυμίσω, ότι αυτά δεν ήταν δεδομένα στην αρχή της διαδικασίας που υλοποιήσαμε. Κάποιοι, κυρίως από τη ΝΔ -η οποία στην όλη υπόθεση λειτούργησε ως η «Ηχω των Καναλαρχών»- μιλούσαν για απεριόριστες άδειες και μηδενικό τίμημα. Σήμερα, θα ακουστεί αδιανόητο στα αυτιά του ελληνικού λαού αν κάποιος επιχειρήσει να δώσει άδειες διασφαλίζοντας τίμημα μικρότερο των 250 εκατ. ευρώ που πέτυχε ο διαγωνισμός μας.
Το Υπουργείο ήταν, είναι και θα είναι εδώ για όλες τις ψηφιακές startup πρωτοβουλίες
Θα σας θυμίσω, επίσης, ότι το ΣτΕ δεν έκρινε αντισυνταγματικό τον νόμο για την αδειοδότηση, όπως επί εβδομάδες προπαγάνδιζε η ΝΔ, αλλά μόνο τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων υλοποίησης του διαγωνισμού από το ΕΣΡ (που δεν υπήρχε τότε, εξαιτίας της άρνησης της αξιωματικής αντιπολίτευσης να συναινέσει) στην Κυβέρνηση. Πλέον, μετά τη συγκρότηση ΕΣΡ, το μάτι της κοινωνίας και της Δημοκρατίας είναι στραμμένο στην Ανεξάρτητη Αρχή και αναμένει ταχύτατα να αναπτύξει τις πρωτοβουλίες της προς την κατεύθυνση αυτή.
Η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, έχουμε δεσμευθεί από την πρώτη στιγμή πως θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια προκειμένου να στηρίξουμε το έργο του ΕΣΡ. Ηδη, έχουμε θέσει στη διάθεση της Αρχής όλη την τεχνογνωσία, το ανθρώπινο δυναμικό και τα εργαλεία που αναπτύξαμε στο πλαίσιο του διαγωνισμού. Αμεσα, παραδίδουμε στο ΕΣΡ και τη νέα πλατφόρμα για την παρακολούθηση, καταγραφή και αναζήτηση του προγράμματος των τηλεοπτικών σταθμών, χωρίς κανένα κόστος για την Αρχή, ώστε να διαθέτει επαρκέστατη υποδομή προκειμένου να επιτελεί και το ελεγκτικό της έργο.
Η κοινωνία έχει απαιτήσεις από όλους μας, στις οποίες οφείλουμε να ανταποκριθούμε άμεσα και με επάρκεια. Αλλιώς, θα καταλήξουμε να αναρωτιόμαστε μετά από άλλα 30 χρόνια γιατί στην Ελλάδα οι τηλεοπτικοί σταθμοί λειτουργούν χωρίς άδειες.
Ολόκληρη η συνέντευξη του Νίκου Παππά στον δημοσιογράφο Πέτρο Κατσάκο, δημοσιεύεται στον ιστότοπο insider.gr
FAQ news








0 Σχόλια
Αφήστε ένα σχόλιο