Είστε εδώ

Η απάτη που έγινε πολιτικός λόγος – Το νέο βίντεο του iSYRIZAγια την ακρίβεια και τη στεγαστική κρίση

Τις επικοινωνιακές επισκέψεις σε σούπερ μάρκετ του Κυριάκου Μητσοτάκη, σε μια προσπάθεια να δείξει ότι η κυβέρνηση κάνει κάτι για τη σαρωτική ακρίβεια που γονατίζει τα νοικοκυριά, στηλιτεύει το νέο βίντεο του iSYRIZA.

«Σήμερα το πρωί ξεκίνησα την περιοδεία μου από μία επίσκεψη σε ένα σούπερ μάρκετ» εμφανίζεται ο Κυρ. Μητσοτάκης να δηλώνει περιχαρής σε συγκεντρωμένους, την ίδια ώρα που σε συνεντεύξεις του παραδέχεται ότι «δεν περισσεύει πολύς χρόνος για σούπερ μάρκετ» και ότι έχει να πάει «κανά μήνα».

Στο βίντεο παρουσιάζονται ρεπορτάζ που αποδεικνύουν ότι οι τιμές των τροφίμων στη χώρα μας αυξάνονται συνεχώς, καθώς και ότι η κερδοσκοπία έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Την ίδια ώρα, η Ελλάδα στέφεται «πρωταθλήτρια στην ΕΕ στο κόστος στέγαση, με το 27% του πληθυσμού της χώρας να έχει επωμιστεί κόστος στέγασης άνω του 40% του διαθέσιμου εισοδήματός του, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό πληθυσμού στη ζώνη του ευρώ διαμορφώθηκε σε 9,4%.

«Τα νέα που σας φέρνω από την Ελλάδα είναι πολύ πιο αισιόδοξα» δηλώνει όμως στους Ευρωπαίους ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Η απάτη που έγινε πολιτικός λόγος. Θα τον πιστεύατε ακόμα και αν σας έλεγε την ώρα;» τονίζεται στο βίντεο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *