Είστε εδώ

Η απάντηση του 105,5 Στο Κόκκινο στο δημοσίευμα της ιστοσελίδας του Βήματος

Με προσφυγή στη Διακιοσύνη κατά των “συκοφαντών” απάντησε ο ιστότοπος του stokokkino.gr σε δημοσίευμα. Πιο συγκεκριμένα στην ανάρτησης του διαδικτυακού τόπου του ραδιοφώνου Στο Κόκκινο αναφέρεται: Λίγο πριν τις 6, ανέβηκε στην ιστοσελίδα του ΒΗΜΑΤΟΣ ένα δημοσίευμα που υπογράφει ένας «Ειδικός Συνεργάτης», με τίτλο «66 sites με 170.000 ευρώ το μήνα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ» και υπότιτλο «Νέα στοιχεία από τον δικαστικό φάκελο της υπόθεση εκβιαστών- Ραντεβού με πολιτικά πρόσωπα και συναλλαγές με δημόσιους φορείς στις σημειώσεις του Τάκη Μαυρίκου».
Το δημοσίευμα υποστηρίζει ότι «στην ίδια δικογραφία περιέχονται στοιχεία για 66 sites που λάμβαναν μηνιαίως 170.000 ευρώ από διαφήμιση της ΕΥΔΑΠ. Το μεγαλύτερο ποσό -περίπου 5.000 ευρώ- δίνεται σε site ήδη κατηγορούμενου για την υπόθεση και ακολουθεί, με 4.500 ευρώ μηνιαίως, η σχετική διαφημιστική δαπάνη στον δικτυακό τόπο stokokkino.gr».
Για να βάλουμε τα πράγματα λοιπόν στη σωστή τους βάση:
Πρώτον, ουδέποτε διαφημίστηκε η ΕΥΔΑΠ στην ιστοσελίδα του σταθμού και
Δεύτερον, ο 105.5 Στο Κόκκινο θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη, όχι μόνο για την αποκατάσταση της αλήθειας και της αξιοπιστίας του ονόματός του αλλά και την καταδίκη των συκοφαντών.

.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.