Λίγο πριν ανοίξει το χρονοντούλαπο για τον Κώστα Σημίτη, η Σία Κοσιώνη εκμηστηρεύτηκε το μεγαλύτερό της εφιάλτη στο ΒΗmagazino.
«Έχω έναν εφιάλτη, κάτι που με απασχολεί και το έχω δει και στον ύπνο μου. Πώς θα διαχειριστώ τη στιγμή που ίσως θα είμαι αναγκασμένη να πω ότι η Ελλάδα χρεοκόπησε και θα βγει από το ευρώ. Πώς το λες αυτό; Προσπαθώ να με φανταστώ και δεν μπορώ», είπε η Σία Κοσιώνη.
Μετά τη συνέντευξη Σημίτη μπορεί να βλέπει και άλλους εφιάλτες…
FAQ media








1 Σχόλια
P.B.
27/03/2017« Όταν άκουγα άλλους να λένε ότι θέλουν να παρουσιάζουν τις ειδήσεις τους θεωρούσα ψώνια». Έχει αυτογνωσία η γυναίκα !
Αλλά το ωραιότερο είναι ότι θεωρεί τον εαυτό της δημοσιογράφο και όχι απλό υπάλληλο του Σκάι .
Αφήστε ένα σχόλιο