Τη θέση ότι η οικονομική κρίση της Ελλάδας είναι κατά κύριο λόγο πρόβλημα της Ευρώπης εξέφρασε ο νέος υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ Στίβεν Μνούτσιν, σε συνομιλία που είχε με δημοσιογράφους της Wall Street Journal.. Είναι προφανές, λοιπόν, ότι Κριστίν Λαγκάρντ, Πολ Τομσεν, Ντέλια Βελκουλέσκου και Τόμας Βίζερ, παίζουν πλέον ένα “προσωπικό” παιχνίδι καθυστερήσεων και εκβιασμών, κατά της ελληνικής οικονομίας για λογαριασμό των Γερμανών και του δισύμου Σόιμπλε-Μέρκελ!!!
Αναφερόμενος στο ελληνικό ζήτημα ο νέος Αμερικανός υπουργός Οικονομικών το χαρακτήρισε ως ένα αμιγώς «ευρωπαϊκό ζήτημα».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
FAQ news








0 Σχόλια
Αφήστε ένα σχόλιο