Είστε εδώ
Home > FAQ media > Γυρνούν την πλάτη στο ΣΚΑΙ! Στον “πάτο” της τηλεθέασης την Πέμπτη, δεν “επιβιώνει” το Survivor

Γυρνούν την πλάτη στο ΣΚΑΙ! Στον “πάτο” της τηλεθέασης την Πέμπτη, δεν “επιβιώνει” το Survivor

Απανωτά “χαστούκια” δέχονται στο Φάληρο με τα νούμερα τηλεθέασης, με τους ιθύνοντες να προσπαθούν καθημερινά να βρουν τρόπους να κρατήσουν την τηλεθέαση έστω και σε αξιοπρεπή επίπεδα.

Στο χθεσινό prime time όμως, ούτε αυτό δεν κατάφεραν, με αποτέλεσμα ο ΣΚΑΙ να βρεθεί στον πάτο της τηλεθέασης. Συγκεκριμένα, το κανάλι του Φαλήρου έπιασε 7,8%, ενώ την ίδια στιγμή το Star με το MasterChef, «σάρωνε» σημειώνοντας 30,4% ενώ ANT1 και Alpha (με τις σειρές «Η Επιστροφή» και «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» αντίστοιχα) έπιασαν 20,0% και 18,2% (ενώ το Τατουάζ έκανε 21,7%)

Αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης του δυναμικού κοινού:
MASTER CHEF 30,4
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 20,0
ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ 18,2
ΞΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ 7,8
ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ 21,7
ΜΗΝ ΨΑΡΩΝΕΙΣ 16,2

Την ίδια ώρα, το Survivor δείχνει να μην “επιβιώνει” φέτος, με τα νούμερα να είναι εξαιρετικά απογοητευτικά. Μάλιστα, σύμφωνα με τη neaselida.gr, ο ΣΚΑΙ έκανε πρόταση στον Ατζούν Ιλιτζαλί να αφήσουν στην άκρη το project “Ελλάδα-Τουρκία”, να χωριστούν οι ομάδες σε Μαχητές-Διάσημους και μόνο μία φορά την εβδομάδα να μάχονται εκπρόσωποι από τις δύο χώρες. Ο Ιλιτζαλί επιμένει ότι κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να γίνει, γιατί θα είχε το διπλό κόστος σε επίπεδο παραγωγής και επιμένει  να παραμένει το Survivor ως έχει, αν και τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Τουρκία τα νούμερα τηλεθέασης είναι χαμηλά. Ο ΣΚΑΪ εξακολουθεί να εκφράζει τις αντιρρήσεις του με κάθε τρόπο, αφού ένα τόσο ακριβό προϊόν δεν μπορεί να φέρει πίσω τα λεφτά του με τηλεθεάσεις που κινούνται μεταξύ 15-18%.

Ακόμα όμως και καινούριες εκπομπές που διαφημίστηκαν μετά βαΐων και κλάδων από το ΣΚΑΙ δεν τραβάνε, όπως το “Βινύλιο” του Αντώνη Κανάκη την Τρίτη που την έφαγε κατακέφαλα από τον Alpha και την Ελ.Μελέτη με το “Μετά τα μεσάνυχτα” που στη μεταμεσονύκτια ζώνη αναδείχθηκε νικήτρια στη μεταμεσονύκτια ζώνη, τόσο στο σύνολο κοινού με ποσοστό 23,1%, αφήνοντας πίσω τον άμεσο ανταγωνισμό 11,1 μονάδες (ΣΚΑΪ:12%) όσο και στο δυναμικό κοινό με ποσοστό 17,3%, αφήνοντας πίσω τον ΣΚΑΙ με 12%. (χαρακτηριστικό είναι ότι οι γυναίκες ηλικίας 15-24 έδωσαν στην Μελέτη ποσοστό 50,4%).

Πηγή: neaselida.gr

Leave a Reply

Top