Είστε εδώ

Γερμανός μηντιάρχης σκάει στα γέλια … με το νέο βίντεο του ΕΟΤ! “Φαίνεται ότι δεν μας θέλετε …”

Ένα περιοστατικό που έρχεται να προστεθεί στο γενικότερο “πανηγυρι” ππου προκάλεσε στα social media το νέο βίντεο – “ανθρωποδιώχτης” για πολλους- του ΕΟΤ που υποτίθεταο προμοταρει τον ελληνικο τουρισμό σε μια πολύ δύσκολη και κρίσιμη χρονιά, παραθέτει ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος επί κυβερνησεων Καραμανλή.

strong>Διηγείται ο Ευαγγελος Αντώναρος:

“Φιλος μου Γερμανος με πολύ πετυχημένη επιχείρηση στον ευρύτερο χώρο των media μου τηλεφωνει προ ολίγου σκασμένος στα γέλια. “Ειχα προγραμματίσει και φέτος τις διακοπές μου στην Ελλάδα όπως κάνω εδώ και δεκαπέντε χρονια μαζι μετα παιδιά μου. Αλλά φαινεται πως φετος δεν θεωρείτε απαραίτητο να ερθω”, μου λέει. Τον ακούω απορημένος και μου εξηγεί ότι κάπου επιασε το μάτι του το καινούργιο σποτάκι για τον ελληνικό τουρισμό. “Φαίνεται πως δεν μας θέλετε”, μου λέει. “Αυτό είναι το μήνυμα που περνάει. Οτι μπορούμε να ζήσουμε την Ελλάδα όπου βρικόμαστε. Αλλά εγώ δεν θέλω να ζήσω το ελληνικό μου καλοκαίρι στην Τουρκία η στον Μέλανα Δρυμό. Στην Ελλάδα έρχομαι για τον ηλιο, τη θάλασσα και τους ανθρώπους.” Να δειτε τι μπάχαλο θα δημιουργήσει το δήθεν σοφιστικέ σποτάκι κάποιων “υψιπετών”. Γιατί όταν έχεις να πλασάρεις ένα προιον η μια ιδέα — το μήνυμα πρέπει να είναι πεντακάθαρο κι όχι διφορούμενο.

Mα είναι τελικά τόσο ανίκανοι;”

ΥΓ: Σύμφωνα με τους δημιουργούς της καμπάνιας, που αυτή τη φορά δεν ήταν ο ΕΟΤ αλλά η ιδιωτική εταιρεία Marketing Greece όπως αποφάσισε η κυβέρνηση, σχεδιάστηκε ένα μήνυμα λιτό και απέριττο, σεμνό και με μέτρο γεμάτο με συναίσθηση. Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο Ήλιος και Θάλασσα, είναι και ιδέα. «Greek Summer is state of Mine» είναι το νέο μήνυμα που εκπέμπει. Μόνο που λιτό δεν είναι μόνο το μήνυμα αλλά και ολόκληρο το σποτ, αν σκεφτεί κανείς το κονδύλι της τάξεως των 32 εκατ. ευρώ που δόθηκαν στην εταιρεία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *