Είστε εδώ

Επίθεση Παππά – Σπίρτζη – Σαρακιώτη στον Μητσοτάκη: «Στον αέρα η ολοκλήρωση του νότιου τμήματος του Ε65 στο τέλος του 2021. Καλά τα εγκαίνια των 14,5 χλμ αλλά χρειάζεται δουλειά»

Σε κοινή τους δήλωση, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης και ο  αναπληρωτής τομεάρχης Ανάπτυξης και βουλευτής Φθιώτιδας, Γιάννης Σαρακιώτης, με αφορμή τα εγκαίνια μέρους του νότιου τμήματος του Ε65 ανέφεραν:

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, η κυβέρνηση της αδράνειας και των παλινωδιών (και) στον τομέα των Υποδομών εγκαινίασε σήμερα ένα κομμάτι 14,5 χλμ του νότιου τμήματος του οδικού άξονα Ε65.

Καλωσορίζουμε την αναγνώριση του σημαντικού έργου που πραγματοποίησε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και στον τομέα των Υποδομών, δια στόματος των υπουργών της Ν.Δ., όπως και την -σε κάθε περίπτωση- συνέχιση των μεγάλων έργων.

Δεν μπορούμε, όμως, να παραβλέψουμε, ότι αυτή τη στιγμή:

  • Η Ν.Δ. έχει τινάξει στον αέρα το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του νότιου τμήματος του Ε65, το οποίο θα έπρεπε να παραδοθεί στο τέλος του έτους.
  • Οι εργασίες στο δύσκολο κομμάτι του δρόμου, στον Δομοκό, δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα.
  • Το υπουργείο Υποδομών καθυστέρησε τις διαδικασίες αλλαγής χάραξης σε δύσκολο σημείο του άξονα. Αναμένονται, έτσι, νέες καθυστερήσεις αλλά και διεκδίκηση αποζημίωσης από τον παραχωρησιούχο.
  • Στο βόρειο τμήμα του Ε65, η κυβέρνηση Μητσοτάκη καθυστέρησε 20 μήνες να λάβει έγκριση από την Ε.Ε. και μας φόρτωσε με ένα αχρείαστο «καπέλο» 38 εκατ. ευρώ. Έκανε επτά μήνες να φέρει τη σύμβαση στη Βουλή, χωρίς να προετοιμάσει σε αυτό το διάστημα ούτε μια ενέργεια για την συντέλεση των απαλλοτριώσεων.
  • Σε ό,τι αφορά τις απαλλοτριώσεις στο βόρειο τμήμα, έθεσε ως χρόνο ολοκλήρωσης (χωρίς κανένα λόγο) τους εννέα μήνες, κάτι που είναι αδύνατο να συμβεί. Έτσι, πριν καν ξεκινήσει το έργο, προβλέπει όρους που με ευθύνη του Δημοσίου δεν θα υλοποιηθούν, δίνοντας στη συνέχεια το δικαίωμα διεκδίκησης αποζημιώσεων εκατοντάδων εκατομμυρίων από τους παραχωρησιούχους.
  • Δεν περιέλαβαν τη σύνδεση του Ε65 με τη Δεσκάτη, συνεχίζοντας μια επιλογή να διέρχονται αυτοκινητόδρομοι από διάφορες περιοχές χωρίς να συνδέονται με τα αστικά κέντρα.
  • Τα ηλεκτρονικά αναλογικά διόδια ελευθέρας ροής ξεχάστηκαν, ενώ οι κοινωνικές προβλέψεις (ελεύθερη μετακίνηση ΑμεΑ, ανέργων, μόνιμων κατοίκων σε περιοχές χωρίς ασφαλή εναλλακτική όδευση, κ.λπ.) είναι άγνωστοι όροι για την κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Η Ν.Δ. φέρει μεγάλες ευθύνες για την καθυστέρηση υλοποίησης του Ε65 στο σύνολό του (ήδη από το 2007) και για το «σπάσιμό» του σε τρία τμήματα.

Η Ν.Δ. είναι, διαχρονικά, το κόμμα των ημιτελών έργων και των μεγάλων αποζημιώσεων των παραχωρησιούχων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *