Είστε εδώ

Εν μέσω του σάλου και της πολιτικής ήττας Μητσοτάκη με τα voucher, επιπλέον κονδύλι 9 εκ. ευρώ στα ΜΜΕ για προβολή του #Menoume_spiti αποφάσισε η κυβέρνηση και ενώ ανακοινώνεται η άρση των μέτρων! Πάλι με ανάθεση στην Initiative

Ολοκληρώθηκε ο σχεδιασμός για την διαφημιστική καμπάνια αντιμετώπισης του COVID-19 από την κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες δόθηκε το πράσινο φώς στην Initiative για φάσης της καμπάνιας, η οποία θα αναρτηθεί στη Διαύγεια. Θα είναι ύψους 9 εκατ. ευρώ και θα περιλαμβάνει Περίπου 4.5 εκατ. ευρώ για τα εθνικά κανάλια, περίπου 1 εκατ. ευρώ για τους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας, και περίπου 1.5 εκατ. ευρώ για τα περιφερειακά κανάλια. Δεν υπάρχουν πληροφορίες για το ποσό που θα λάβουν οι εφημερίδες και οι ιστοσελίδες. Στο κόστος περιλαμβάνεται το ΦΠΑ, το δημιουργικό της καμπάνιας που θα αναλάβουν οι εταιρείες The Newtons και Frank & Fame και το κόστος παραγωγής για την πληθώρα των σποτ που θα ακολουθήσουν.(Πηγή: typologies.gr )

Το συνολικό ποσό πλέον φτάνει τα 20 εκατομμύρια.
Η κυβέρνηση λοιπόν διπλασιάζει το κόστος της επικοινωνιακής καμπάνιας εν μέσω του πολιτικού σάλου που έχει ξεσπάσει για τα περίφημα προγράμματα τηλεκατάρτισης (voucher) τα οποία μετα τις αποκαλύψεις και την αντίδραση της αντιπολίτευσης αναγκάστηκε να πάρει πίσω και αυτό ενώ την Δευτέρα αναμένεται ο πρωθυπουργός να ανακοινώσει την σταδιακή άρση των μέτρων….

“Εκλογές μέσα στην πανδημία;” σχολιάζει ο πρώην υφ/γος ΨΗΠΤΕ Λευτερης Κρέτσος επικρίνοντας και τη νέα φάση της απόφασης για την σχετική καμπάνια…

2 σχόλια στο “Εν μέσω του σάλου και της πολιτικής ήττας Μητσοτάκη με τα voucher, επιπλέον κονδύλι 9 εκ. ευρώ στα ΜΜΕ για προβολή του #Menoume_spiti αποφάσισε η κυβέρνηση και ενώ ανακοινώνεται η άρση των μέτρων! Πάλι με ανάθεση στην Initiative

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *