Είστε εδώ
Home > FAQ stuff > Εκτός «Προδοσίας» ο Λάκης Λαζόπουλος – Τι είχε αναφέρει μετά τη β’ δόση του εμβολίου

Εκτός «Προδοσίας» ο Λάκης Λαζόπουλος – Τι είχε αναφέρει μετά τη β’ δόση του εμβολίου

«Πιθανόν το εμβόλιο να ενεργοποίησε κάποιον μηχανισμό για να πυροδοτηθεί η θρόμβωση». Φαίνεται πως μετά την περιπέτεια που είχε με την υγεία του, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Λάκης Λαζόπουλος, δεν έχει επανέλθει πλήρως και δεν θα παίξει στην παράσταση «Προδοσία» του Χάρολντ Πίντερ.

Το έργο που ανεβάζει για δεύτερη χρονιά ο Αιμίλιος Χειλάκης με την Αθηνά Μαξίμου ήταν προγραμματισμένο να ανέβει το επόμενο διάστημα και αυτή τη στιγμή γίνονται κινήσεις για την άμεση αντικατάσταση που Λάκη Λαζόπουλου.

Το γραφείο του ηθοποιού ανέφερε ότι αιτία για αυτή την ξαφνική ακύρωση είναι προσωπικοί λόγοι του Λάκη Λαζόπουλου και ο ίδιος ζητάει συγγνώμη από το κοινό, τον από χρόνια παραγωγό του Κάρολο Παυλάκη και τους συνεργάτες τους.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Ιούνιο ο Λάκης Λαζόπουλος χρειάστηκε να νοσηλευτεί στο Υγεία καθώς είχε μια περιπέτεια με την υγεία του.

Εξαιτίας αυτού του προβλήματος είχε ακυρωθεί και η περιοδεία της παράστασης «Περιμένοντας τον Καραϊσκάκη».

«Πιθανόν το εμβόλιο να ενεργοποίησε κάποιον μηχανισμό για να πυροδοτηθεί η θρόμβωση»
Μιλώντας στα «Νέα», αποκάλυψε πως «Το Σάββατο σηκώθηκα με ένα βάρος στο πόδι, μια δυσκολία στην κίνηση. Πήρα τηλέφωνο τον φίλο μου, γιατρό Γιώργο Παπαθέου και του είπα να έρθει να με δει. Εκείνος έκρινε ότι πρέπει να πάω στο Υγεία. Πήγα, έκανα εξετάσεις και προέκυψε ότι είχα ένα εμβολικό επεισόδιο. Ήταν ένας μικρός θρόμβος, που όμως διαλύθηκε εν τη γενέσει του».

Όσον αφορά τα αίτια της θρόμβωσης, ο Λάκης Λαζόπουλος είπε ότι «οι πρώτες εξετάσεις δε βρήκαν από πού προέρχεται. Δεν έδειξαν κάτι παθολογικό. Ο εργαστηριακός έλεγχος βγήκε καθαρός από τη γιατρό, κα Πλωμαρίτου, τον βασικό μου γιατρό, κ. Πολιτάκη και τον κ. Αζά. Απομένουν κάποιες εξετάσεις για να αποκλειστούν όλα τα ενδεχόμενα προέλευσης».

Στη συνέχεια, ο ηθοποιός ανέφερε ότι μάλλον η θρόμβωση είναι παρενέργεια του εμβολίου για τον κορονοϊό. «Μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer στις 4 Ιουνίου ένιωσα μια πραγματική διάλυση του οργανισμού μου, που ήταν φυσιολογική και αναμενόμενη. Ακόμα δεν μπορούμε να πούμε ότι αυτή η σπάνια παρενέργεια με κυνηγάει εμένα προσωπικά, αλλά εκτιμώ ότι μπορεί να είναι στις παρενέργειες του εμβολίου. Σίγουρα εγώ είχα το υπόβαθρο και όχι κάποιο υποκείμενο νόσημα ή παθολογία γιατί δε βρέθηκε τίποτα από αυτά. Πιθανόν το εμβόλιο να ενεργοποίησε κάποιον μηχανισμό για να πυροδοτηθεί η θρόμβωση», τόνισε χαρακτηριστικά.

Πηγή: in.gr

Leave a Reply

4 × 4 =

Top