- Δεν έχουν τέλος τα ακραία φαινόμενα κατάχρησης εξουσίας των αστυνομικών οργάνων, η οποία επιβραβεύεται, με παντελώς παράνομες και ύποπτες διαδικασίες, από δικαστικούς και εισαγγελικούς λειτουργούς, ακόμη και σε βάρος έντιμων συναδέλφων τους.
Η υπόθεση που φέρνει στο φως η στήλη μας μοιάζει σαν να έχει βγει από μία καφκική διαδικασία, που καταλήγει σε ένα δικαστικό θρίλερ για γερά νεύρα.
Όπως έχει δημοσιευθεί, η Ένωση Διοικητικών Δικαστών με επανειλημμένα δελτία τύπου και ανακοινώσεις της στηλίτευσε τις ενέργειες συγκεκριμένων λειτουργών της Δικαιοσύνης, από την πόλη της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι κατά πρόδηλη κατάχρηση εξουσίας, αφενός απέρριψαν βάσιμη έγκληση συναδέλφου τους, Πρωτοδίκη Διοικητικών Δικαστηρίων, σε βάρος αστυνομικών οργάνων, αφετέρου έφτασαν στο σημείο να την παραπέμψουν για δήθεν τέλεση των αδικημάτων της ψευδούς καταμήνυσης και της συκοφαντικής δυσφήμησης.
Παρόλα αυτά, η Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, αντί να επιδείξει μεγαλύτερη προσοχή στην υπόθεση, έφτασε στο σημείο να την παραπέμψει σε ποινική δίκη, σε αναρμόδιο Δικαστήριο … με αποτέλεσμα να στερηθεί των δικονομικών της δικαιωμάτων.
Η επεξεργασθείσα τη δικογραφία Εισαγγελέας Πρωτοδικών, Γεωργία Τόλιου, που πλέον έχει μετατεθεί στην Αθήνα, όπου ομοίως έχουν υπάρξει παράπονα εναντίον της, για συγκεκριμένες υπηρεσιακές της ενέργειες, που όλως τυχαίως αφορούν και πάλι εμπλεκόμενα αστυνομικά πρόσωπα, συνέταξε κατηγορητήριο σε βάρος της συναδέλφου της, αφενός για το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμησης, το οποίο είχε καταργηθεί, αφετέρου παραπέμποντάς την ενώπιον του αναρμόδιου…Μονομελούς Πλημ/κείου Θεσσαλονίκης, αντί -εφόσον έκρινε ότι υπήρχαν δήθεν επαρκείς ενδείξεις ενοχής της- να αποστείλει τη δικογραφία με κατηγορητήριο στον αρμόδιο Εισαγγελέα Εφετών Θεσσαλονίκης, ώστε εκείνος λόγω της ειδικής δωσιδικίας της να αποφανθεί για την παραπομπή της ή μη σε δίκη.
Έτσι, η Πρωτοδίκης των Διοικητικών Δικαστηρίων, όχι μόνον παραπέμφθηκε σε ποινική δίκη, ενώ ήταν αθώα και έχει ήδη δικαιωθεί από πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη, καταπέλτη σε βάρος των αστυνομικών οργάνων, αλλά στερήθηκε και του δικαιώματος να κριθεί από τον φυσικό της Δικαστή και να προσφύγει ως πρόσωπο ειδικής δωσιδικίας ενώπιον του αρμόδιου Συμβουλίου Εφετών. Γιατί κάποιοι ασυνείδητοι θέλουν να την καθίσουν … στο σκαμνί του κατηγορουμένου, με το στανιό και τη δικονομική βία.
Η υπόθεση αυτή προκαλεί το κοινό περί δικαίου αίσθημα, καθώς δείχνει ότι κάτι πολύ σάπιο υπάρχει στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας, αφού θύματα κατάχρησης εξουσίας είναι και δικαστικοί λειτουργοί, που δεν έχουν το συστημικό εκείνο προσωπείο για να τύχουν της προστασίας της Δικαιοσύνης, επειδή είχαν το θάρρος να καταμηνύσουν αστυνομικά όργανα, που παρέβησαν το καθήκον τους.
Όπως έχει ήδη κρίνει ο Συνήγορος του Πολίτη, οι αστυνομικοί προσήγαγαν παράνομα και καταχρηστικά την δικαστική λειτουργό, επί εποχής Covid-19, ενώ τελούσαν σε γνώση των στοιχείων, της ταυτότητας και της ιδιότητάς της, και στη συνέχεια, για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα για την παράνομη προσαγωγή και κράτησή της, επικαλέστηκαν ότι την έθεσαν σε προστατευτική φύλαξη λόγω δήθεν αλκοολισμού, που οι ίδιοι ψευδώς κατασκεύασαν!, και η κ. Τόλιου θεώρησε φυσιολογικό…ως δικαιολογία.
Αντί όμως να λογοδοτήσουν οι ίδιοι οι αστυνομικοί, η Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, αρχικώς με κατηγορητήριο της Εισαγγελέως, Γεωργίας Τόλιου, και στη συνέχεια με κλητήριο θέσπισμα που υιοθέτησε μηχανικά και χωρίς να ελέγξει έστω τις τυπικές διατυπώσεις της αρμοδιότητας του Δικαστηρίου, της Εισαγγελέα, Αγγελικής Κουρινιώτη, γνωστής και ως Εισαγγελέα της έδρας της δίκης των Τεμπών, παρέπεμψαν σε δίκη το θύμα της αστυνομικής αυθαιρεσίας!, που έχει και δικαστική! ιδιότητα.
Όταν ακόμη και δικαστικά όργανα, είναι θύματα της Δικαιοσύνης, και μίας κακώς εννοούμενης εύνοιας προς τα αστυνομικά όργανα, τότε όλοι αντιλαμβάνονται γιατί οι πολίτες δεν έχουν καμία εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη και γιατί οι αστυνομικοί έχουν το θράσος να συνεχίζουν να τελούν εγκλήματα σε βάρος αθώων πολιτών, όπως σε βάρος του Βασίλη Μάγγου, του πακιστανού πολίτη στο Α.Τ. Αγίου Παντελεήμονα, του αλβανού πολίτη στο ίδιο Α.Τ., της γυναίκας-ΑΜΕΑ στο Α.Τ. Ομόνοιας, του Δικηγόρου Αθηνών, Γιάννη Απατσίδη, στο ίδιο Α.Τ., του Χρήστου Χρονόπουλου, που έμεινε ανάπηρος μετά από τον βασανισμό του στο Α.Τ. Καλλιθέας, και άλλες τόσες ων ουκ έστι αριθμός…
Όταν μία αθώα Πρωτοδίκης Διοικητικών Δικαστηρίων έχει υποστεί κυριολεκτικά δικονομικό βασανισμό, παρά τις συνεχείς υποστηρικτικές ανακοινώσεις της Ένωσης Διοικητικών Δικαστών υπέρ της, τότε όλοι αντιλαμβάνονται γιατί σε αυτή τη χώρα διώκονται οι έντιμοι και οι «αντιδραστικοί» και αντιμετωπίζονται με προδέρμ οι εκάστοτε παιδόφιλοι, ακόμη και ανώτατοι δικαστικοί λειτουργοί, ακόμη και … όταν αμετάκλητα έχουν παραπεμφθεί για πλαστογραφία, την οποία κατηγορούνται ότι τέλεσαν μέσα στο ιερό μέγαρο όπου υπηρετούν…για να το μολύνουν…
Η στήλη μας θα παρακολουθεί στενά αυτή την υπόθεση, γιατί ο τρόπος λειτουργίας της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης απέναντι σε θύματα αστυνομικής αυθαιρεσίας δεν είναι η πρώτη φορά που απασχόλησε αρνητικά την επικαιρότητα…αλλά και γιατί το Predator της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου είναι καιρός να προσανατολιστεί στην πάταξη αυτών των φαινομένων, που θίγουν σοβαρά το Κύρος και το Γόητρο της Δικαιοσύνης.









1 Σχόλια
CRISTOFOROS
28/05/2026Πώς να τους εμπιστευτεί ο λαός, τούτοι δω κατέρριψαν την παροιμία και την έκαναν *Κόρακας, πΚοράκου βγάζει μάτι*.
Αφήστε ένα σχόλιο