Είστε εδώ

Δίνει “πόνο” στο Μαξίμου πρώην σύμβουλος του Καραμανλή για την “λήξη της θητείας” του εμπνευστή του “Greek Summer is a state of mind”: Για να μένει άνεργος ο πιο πολυδιαφημισμένος διαφημιστής της χώρας…

Με ένα αιχμηρό αλλά και δηκτικό άρθρο του στο anoixtoparathyro.gr, o πρώην γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ, επί προεδρίας Καραμανλή Νίκος Καραχάλιος “ξετινάζει” το αφήγημα του Μαξίμου για τον “αντιπρόεδρο της Google” Στηβ Βρανάκη, εμπνευστή μεταξύ άλλων της καμπάνιας “Greek Summer is a state of mind” που παρουσίασε μετά βαΐων και κλάδων η κυβέρνηση και ο Κυριάκος Μητσοτάκης το καλοκαίρι.

Ανακοίνωση που βγήκε την Τρίτη ενημέρωνε ότι ο Στηβ Βρανάκης “ολοκλήρωσε με επιτυχία τη θητεία του”, με τον Νίκο Καραχάλιο να επισημαίνει ότι “με την πρόσφατη παραίτηση του Steve Vranakis επανήλθε έστω και δια της «απώλειας» του Επιτελικού Κράτους το θέμα της ανεργίας στο μυαλό μου. Για να μείνει άνεργος ο πιο πολυδιαφημισμένος διαφημιστής της χώρας, πριν καν ολοκληρώσει το καταστροφικό του έργο το δεύτερο κύμα του Covid-19, σκεφθείτε τι έχει να γίνει μετά το τρίτο… Φοβήθηκα πολύ. Ο φόβος ή αδρανοποιεί το μυαλό ή το ένστικτο επιβίωσης. Λειτούργησα θετικά, αλλά μου γεννήθηκαν μια σειρά από απορίες“.

Και συνεχίζει:

Απορία 1η: Καταρχάς τι σημαίνει αυτό «ολοκλήρωσε τη θητεία του», που αναφέρεται στο κείμενο αποχώρησης που συνέταξαν οι Ατσίδες του Μαξίμου;

Ο Vranakis προφανώς δεν ήταν κληρωτός στο στρατό. Αν δεν κάνω λάθος η θητεία είναι σήμερα 9μηνη. Η δική του κράτησε περίπου 15 μήνες. Υπάρχουν θητείες στο «περίπου»; Μπορεί, στο Μαξίμου των Αρίστων όλα είναι πιθανά.

Απορία 2η: Αναφέρονται στον «Αντιπρόεδρο της Google», λες και είναι ο #2 μετά τον Sundar Pickai, τον ινδικής καταγωγής CEO του Αμερικανικού κολοσσού (πραγματικού #1 που παρεμπιπτόντως δεν έχει σπουδάσει στο HARVARD, αλλά στο WHARTON. Ενδιάμεση απορία: Γίνεται να πετύχεις στη ζωή σου αν δεν έχεις πάει στο Κολλέγιο και στο HARVARD; Φαίνεται πως κάτι θα τους μαθαίνουνε και εκεί… )

Σίγουρα -για να είμαστε δίκαιοι- δεν ευθύνεται ο ίδιος για το window-dressing. Ούτε για το γεγονός ότι τα συστημικά media τον παρουσίασαν σαν τον «1 και μοναδικό Αντιπρόεδρο» μιας εταιρίας με 118.899 υπαλλήλους, και εκατοντάδες Αντιπροέδρους, κεφαλαιοποίηση που ξεπερνάει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια, που απειλεί να ξεπεράσει τη Microsoft και την Amazon, οι οποίες ηγούνται της σχετικής λίστας με 1,3 και 1,4 τρις δολάρια αντίστοιχα.

Απορία 3η: Τί άφησε πίσω του ο Steve; What’s his legacy?

Αντιγράφω από το δελτίο τύπου της Κυβέρνησης: « Ήταν επικεφαλής του Repositioning Greece και είχε ενεργό συμμετοχή σε άλλα σημαντικά έργα, όπως μεταξύ άλλων το Greece From Home και Greek Summer του Υπουργείου Τουρισμού, το Andros Sandbox του Υπουργείου Ενέργειας και Περιβάλλοντος, το Work from Crete (αχ, αυτή η Κρήτη σε όλα μέσα είναι), το Work from Greece για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων στην Ελλάδα και το «Grentry».

Απορία 4η: Ποιό ήταν το job description του CEO; (Συγχωρείστε μου την αγγλική ορολογία, αλλά οι απόφοιτοι των Ivy League Schools του Πρωθυπουργικού επιτελείου συνεννοούνται μεταξύ τους σε ξένες γλώσσες και προσπαθώ να τους μοιάσω). Δηλαδή, σε απλά ελληνικά, τι του ζητήσανε να κάνει; Ποιά ήταν η περιγραφή των καθηκόντων του; Γιατί ανάλογα με την αποστολή κρίνεται και ο Commando του Branding.

Απορία 5η: Αληθεύει ότι η Loreal έστειλε εξώδικο στην Κυβέρνηση ή τον Steve, γιατί της αντιγράψανε το slogan «State of Mind».

Αν ναι, γιατί δεν κάναμε ΑΙΓΛΗ ΙΙ (κατά το ΖΑΠΠΕΙΟ ΙΙ), για να παρουσιάσουμε τη νέα στρατηγική με το νέο σύνθημα;

Απορία 6η: Θα αντικατασταθεί ο Επικεφαλής Δημιουργικού της Ελλάδας ή είναι αναντικατάστατος;

Αν ναι και αν προκηρυχθεί η θέση στη Διαύγεια ή όπου αλλού, ενημερώστε τους εκατοντάδες ικανότατους Έλληνες γραφίστες, digital designers και creative directors που παραμένουν άνεργοι, αφού με τα αλλεπάλληλα lockdowns ο χώρος της διαφήμισης έχει καταρρεύσει…

Απορία 7η: Μπορεί να αντικατασταθεί ένας Steve Vranakis;

Ίσως όχι, αφού όμως εξακολουθεί να υπάρχει ο ένας Haris Theoharis όλα είναι δυνατά! Μετά τον ανασχηματισμό όμως; Πώς θα υπάρξει brand Greece χωρίς τους δυο τους; Η ζωή θα δείξει…

Απορία 8η: Ποιός θα παρουσιάσει φέτος τη στρατηγική της καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό;

Ανοιχτός διαγωνισμός για conferacie θα δημιουργηθεί στο ειδικό inbox του Gov.gr;

Απορία 9η: Θα γίνει καμπάνια για το Brand Greece φέτος; Ποιός θα την υπογράψει; Ο ΕΟΤ ή η Marketing Greece; (Ρωτάει το σύνολο της διαφημιστικής αγοράς).

Ή το έργο των 8.000.000 ευρώ θα γίνει πάλι κατ’ ανάθεση «κλειστού κυκλώματος»;

Απορία 10η: Ποιος την πλήρωσε φέτος (την καμπάνια) και ποιος θα την πληρώσει του χρόνου; Για να γίνει κατ’ ανάθεσιν; Αφού έχουμε τόσο χρόνο μπροστά μας; (Ρωτάει και ο εισαγγελέας).

Απορία 11η: Steve, αν δυσκολευτείς να βρεις δουλειά, μην έχεις έγνοια. Μίλησα με τα καλύτερα λόγια για εσένα. Together we will reverse the modern Greek brain drain tragedy. Θα σε καλέσει σε λίγο ο CEO ενός εκ των μεγαλυτέρων ομίλων επικοινωνίας στην Ελλάδα. Θέλω να δουλέψουμε μαζί. After all, jobs in Greece are a state of mind!

Νίκος Καραχάλιος

Team2020.gr

ΥΓ.1: Λογικό επιπλέον ερώτημα: Αν είσαι ειδικός της Google (εγώ σε καμία περίπτωση δεν είμαι), δεν θα έπρεπε τα projects που έχεις αφήσει ως legacy (κληρονομιά) στο ελληνικό δημόσιο να googlάρονται εύκολα; Να είναι στην «πάνω σειρά» των αναζητήσεων αν μη τί άλλο; ( SEO, you know); Γιατί όταν βάζω στο search engine (μηχανή αναζήτησης) τις λέξεις «Andros sandbox» μου βγάζει πρώτα ένα ακατοίκητο Andros.pbworks.com, μετά κάτι για την νήσο Andros στις Bahamas και την εταιρία AGRONOMIKI P.C. Ο ειδικός μου σύμβουλος με πληροφορεί πως είναι simulation tool. Αλλά ακόμη και αν δεν απευθύνεται στο ευρύ κοινό, δεν θα έπρεπε να έχει βγει ένα σχετικό δελτίο τύπου για το έργο;

ΥΓ.2: Γιατί από την ομάδα του Repositioning Greece -η οποία γευμάτισε με τον ίδιο τον Πρωθυπουργό στο Μέγαρο Μαξίμου (15-10-19)- παραιτήθηκε και ο Γρηγόρης Δημητριάδης Γενικός Γραμματέας Εξωτερικών για την Οικονομική Διπλωματία και την Εξωστρέφεια; Μήπως οι «αποχωρήσεις» συνδέονται και με τις 4 ταυτόχρονες παραιτήσεις -διορισμένων από την Κυβέρνηση- μελών του ΔΣ του ΕΟΤ (2.6.20), δύο μόλις ημέρες πριν την ΑΙΓΛΗ Ι;

ΥΓ. 3: Η ίδια αδυναμία -δηλαδή η μη εμφάνιση του θεματικού αντικειμένου στην αναζήτηση μέσω Google- παρουσιάστηκε και όταν «χτυπάει» κανείς τα Key words (λέξεις-κλειδιά) Work from Grete (βγαίνει ένα fb group work in Crete).

Χειρότερα γίνονται τα πράγματα αν «πληκτρολογήσει» κανείς τις λέξεις «work from home». Οι τρεις πρώτες διευθύνσεις είναι: www.thinkwithgoogle.com, www.exclusivejobs.net, www.evelikti-ergasia.com .

Η πρώτη αν το ψάξετε οδηγεί σε μια πλατφόρμα της ίδιας της Google(!) και όχι της ελληνικής Κυβέρνησης. Λογικά λοιπόν απορούμε: «Γιάννης κερνάει (έλληνας φορολογούμενος), Βρανάκης πίνει (η Google);

ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΑΠΟΡΩ ΑΛΛΟ…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *