Ολοκληρώθηκε λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Πέμπτης ( 11.30 ) το EuroWorking Group όπου διαπιστώθηκε προοδος της συγκλισης μεταξύ της ελληνικής πλευράς και των θεσμών, αλλα και τα ζητήματα όπου οι παραμενουσες αποκλισεις δεν επιτρεπουν την οριστικοποίηση της ημερομηνίας επιστροφής των θεσμών στην Αθήνα. «Αγκάθι» παραμένει το θέμα των εργασιακών.Σύμφωνα με πηγές των Βρυξελλών τα υπόλοιπα θέματα για συμφωνία σε τεχνικό επίπεδο (SLA) είναι έτοιμα και δεν θα υπάρξουν προβλήματα.Το EWG ταχθηκε υπερ της επιστροφής των θεσμών ωστε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες αλλά δεν δεσμευτηκε στη συνεδρίαση για το πότε θα γίνει αυτό… Αυτό που προκύπτει πλέον ως προοπτική είναι στο Eurogroup της 7ης Απριλίου να επικυρωθεί απευθειας το SLA (τεχνική συμφωνία ) και αμέσως μετά να ξεκινησει η διαδικασία για συνολική συμφωνία μέχρι τη σύνοδο του ΔΝΤ στα τελη Απριλίου στην Ουάσινγκτον, όπου το Ταμείο θα κληθεί να αποφασίσει τη στάση στο ελληνικό πρόγραμμα!
FAQ news








2 Σχόλια
Κυβερνηση: Οι θεσμοί επιστρέφουν, αλλά κάποια ΜΜΕ συνεχίζουν να χάνουν την αξιοπιστία τους! Τί έγραψε το the FAQ χθες το βράδυ – the FAQ
31/03/2017[…] […]
Τώρα:”Ο Ντάισελμπλουμ υποσχέθηκε στον Τσακαλώτο ότι θα συγκαλέσει έκτακτο Eurogroup! Ειλημμένη απόφαση να υπάρξει SLA στις 7/4 “ – the FAQ
31/03/2017[…] Θαν Παπαχριστόπουλος εκτίμησε (επιβεβαιώνοντας αυτά που έγραψε χθες τα μεσάνυχτα το th… ) ότι «στις 7 Απριλίου θα κλείσει η λεγόμενη staff level […]
Αφήστε ένα σχόλιο