Είστε εδώ

Αποκαλύπτουμε το … αμοιβαίο συμβόλαιο διαφήμισης που υπέγραψαν Κυριάκος και … ΔΟΛ! Δείτε το βίντεο

Αμοιβαίο συμβόλαιο διαφήμισης, σύμφωνα με πληροφορίες του the faq έχουν υπογράψει ο νέος πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μ. και ο Εκδοτικός Οργανισμός Λαμπράκη. Η σύμφωνία, κάτι ανάλογο με εκείνες που υπέγραφε η ΝΕΡΙΤ τουΑντ Σαμαρά και του Πέτρου Μάη ( και όχι του Νίκου Παππά και του Λάμπη Ταγματάρχη, όπως πολύ “λανθασμένα” (;;;) πληροφόρησαν τον Κυριάκο οι επιτελείς του …) με τον μεγαλοεκδότη της Ακρόπολης, Μαυρίκο, περιλαμβάνει την, δημοσιοποίηση ενθουσιωδών σχολίων εν είδη advertorials απο τα Μέσα του συγκροτήματος, καθώς και δωρεάν διαφημιστική προβολή των δηλώσεών του και από την πλευρά του Κυριάκου Μ. τη … “δέσμευση” να εκφωνεί τους λόγους που θα του έχουν γράψει οι αρθρογράφοι των εφημερίδων του ΔΟΛ !!!
Ετσι χθες, ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη Βουλή, στη συζήτηση για τη δικαιοσύνη και τη διαφθορά, χρησιμοποίησε κατ’ αποκλειστικότητα τα άρθρα γνωστών σχολιογράφων του ΔΟΛ, όπως ο Γιάννης Πρετεντέρης. Τώρα το να χρησιμοποιείς αρθρογραφία Πρετεντέρη στη μαχη κατά της διαπλοκής, το λές και … κάπως! Τελοσπάντων.
Δυστυχώς όμως για τον ίδιο, λίγο αργότερα, κάποια “κακά παιδιά” ανέβασαν στο διαδίκτυο τα “πρωτότυπα” κείμενα των αρθρογράφων και μετά στη δευτερολογία του ο Αλέξης Τσίπρας, τον … ξεβράκωσε. Όπως και τη “σχέση”-συμφωνία του, με τον κ Ψυχάρη! Τα λόγια του ήταν ουσιαστικά ένα «αναμάσημα» των πρωτοσέλιδων των Νέων και του Βήματος. «Αν ο κ. Μητσοτάκης έχει προσλάβει για λογογράφο τον κ. Ψυχάρη καλύτερα να τον αλλάξει, γιατί είναι προβλέψιμος», είπε χαρακτηριστικά ο Αλέξης Τσίπρας αφού έδωσε τα πρωτοσέλιδα να κατατεθούν στα πρακτικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.