Είστε εδώ

Απίστευτη αποκάλυψη από τον Σωτ.Καψώχα: “Καλύτερα να μην μιλάτε για την οικονομία” λένε οι επικοινωνιολόγοι σε Κυριάκο-ΝΔ, “είστε χαμένοι από χέρι στη σύγκριση με την κυβέρνηση και τρομάζετε και τον κόσμο”!

Οι εκλογές, απανταχού της Γης, κερδίζονται με την οικονομία, αλλά τον κανόνα αυτό ξορκίζουν… όπως ο διάβολος το λιβάνι η Νέα Δημοκρατία και ο Κυριάκος Μητσοτάκης, καθώς το συγκεκριμένο πεδίο δεν αποτελεί αξιοποιήσιμο όπλο για το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Όπως γράφει στη “Νέα Σελίδα” ο Σωτήρης Καψώχας, οι συνεχείς αστοχίες στις εκτιμήσεις και τις προβλέψεις των ηγετικών στελεχών της ΝΔ και οι απανωτές καλές ειδήσεις στο μέτωπο της κοινωνικής και δημόσιας οικονομικής κατάστασης οδήγησαν το κόμμα της μείζονος αντιπολίτευσης να βγάλει από το επίκεντρο της αντιπαράθεσής με την κυβέρνηση τα θέματα της οικονομίας.
Οι Έλληνες και κυρίως οι ξένοι επικοινωνιολόγοι του Κυριάκου Μητσοτάκη σε πρόσφατη κλειστή συνεδρίαση που είχαν συνέστησαν μετ’ επιτάσεως στον πρόεδρο της ΝΔ να αποσύρει διακριτικά από την ατζέντα της αντιπολιτευτικής τακτικής της συντηρητικής παράταξης αλλά και της προεκλογικής της εκστρατείας το πεδίο της οικονομίας.
Η συλλογιστική των ξένων επικοινωνιολόγων είναι ότι η οικονομία είναι το ισχυρό χαρτί της κυβέρνησης και θα είναι ολέθριο λάθος η ΝΔ να μπει στον προνομιακό χώρο του αντιπάλου, όταν, μάλιστα, είναι νωπές οι μνήμες της κοινωνίας από την εποχή των μνημονίων και των διαχειριστών της χρεοκοπίας της χώρας.
Η σύγκριση, όπως χαρακτηριστικά είπαν, είναι καταλυτική υπέρ της παρούσας κυβέρνησης και ουδόλως ευνοεί τη ρητορική της ΝΔ, όσο καλά πακεταρισμένη και να είναι, προκειμένου να αποκτήσει συγκριτικό πλεονέκτημα στον επηρεασμό των πολιτών που έχουν βιωματική σχέση με τη χρεοκοπία και έχουν υποστεί τις σκληρές περικοπές μισθών και συντάξεων της περιόδου 2010-2014.
Οι «γκουρού» των επικοινωνιολόγων που έχει προσλάβει η ΝΔ, με βαριά ομολογουμένως συμβόλαια, συνέστησαν στον Κυριάκο Μητσοτάκη να περιορίσει στις απολύτως απαραίτητες τις οικονομικές εξαγγελίες, γιατί οι περισσότερες από αυτές φοβίζουν το εκλογικό σώμα, το οποίο στην πλειοψηφία του είναι ταλαιπωρημένο από τα μέτρα που του επιβλήθηκαν επί εννέα μνημονιακά χρόνια.
Οι επικοινωνιολόγοι και σχεδιαστές της στρατηγικής της ΝΔ τρόμαξαν όταν μέτρησαν τον απόηχο που δημιούργησαν οι σποραδικές εξαγγελίες του Κυριάκου Μητσοτάκη και σημαινόντων στελεχών της ΝΔ για την πολιτική που προτίθενται να εφαρμόσουν στην περίπτωση που κερδίσουν τις επόμενες εκλογές.
Η αίσθηση που δημιουργήθηκε στην κοινωνία είναι ότι η ηγετική ομάδα της ΝΔ έχει ορίσει ως σκοπό της ζωής της την ολοκληρωτική καταστροφή του κοινωνικού κράτους και του δημόσιου ασφαλιστικού συστήματος.
Οι κρυφές σφυγμομετρήσεις της κοινής γνώμης έδειξαν στους σχεδιαστές της επικοινωνιακής και στρατηγικής πολιτικής της ΝΔ ότι τρομάζουν την κοινωνία αυτοί που σχεδιάζουν ιδιωτικο-κεφαλαιοποιητικό ασφαλιστικό σύστημα με συντάξεις των 200 και των 300 ευρώ.
Αυτοί που χαρακτηρίζουν «θαρραλέες ιδέες» την απελευθέρωση των απολύσεων και τον κυμαινόμενο κατώτατο μισθό. Αυτοί που δεσμεύονται να καταργήσουν το κοινωνικό μέρισμα για τους αδύναμους. Αυτοί που ονειρεύονται πλήρη ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών υγείας. Αυτοί που θεωρούν το επίδομα της ανεργίας «πολυτέλεια» και τους δικαιούχους του «τεμπέληδες». Αυτοί που θέλουν να επαναφέρουν στο Δημόσιο τον κανόνα 1 πρόσληψη για 5 αποχωρήσεις.
Την ώρα που το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης αλλά και προσωπικά ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, αναζητούν μόνιμα μέτρα ελάφρυνσης της κοινωνικής πλειονότητας και ενίσχυσης των κοινωνικών παροχών, στην Πειραιώς διαγκωνίζονται ποιος θα ξεπεράσει τον ακραία θατσερικό φιλελευθερισμό του τύπου «όσοι δεν προσαρμόζονται πεθαίνουν», που είχε πει προ ετών ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Για τους επαγγελματίες συμβούλους της ΝΔ αλλά και ορισμένους εκ των συνομιλητών του Κυριάκου Μητσοτάκη που ανήκουν όμως στη λεγόμενη «λαϊκή – κοινωνική Δεξιά», η φράση που ακούγεται πολύ συχνά είναι ότι «η οικονομία κερδίζει τις εκλογές, αρκεί να δίνει προοπτική και να μην φοβίζει».
Και η αλήθεια είναι ότι αυτή η φράση αναμένεται να γίνει τους επόμενους μήνες ο βασικός γνώμονας, όχι μόνο της αντιπολιτευτικής τακτικής της ΝΔ, αλλά και της προεκλογικής της καμπάνιας.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει συστήσει στα στελέχη του κόμματος «προσήλωση» στους γενικούς στόχους, αλλά με αοριστίες και με απαράβατη εντολή να αποφευχθεί η εκτεταμένη «παροχολογία».
Υπό το πρίσμα αυτό, στη ΝΔ προσέρχονται στον προεκλογικό στίβο με ένα πρόγραμμα που κύρια «σημαία» του θα έχει τη μείωση των φορολογικών συντελεστών, τον περιορισμό των δημόσιων δαπανών, τη λειτουργικότητα του δημόσιου τομέα και την προσέλκυση επενδύσεων.
Όπως αναφέρει κορυφαίο στέλεχος του «γαλάζιου» οικονομικού επιτελείου, «η ΝΔ δεν θα υποσχεθεί τίποτε από αυτά που δεν μπορεί να κάνει, ενώ θα τηρήσει στο έπακρο κάθε προεκλογική της δέσμευση με ρητό χρονοδιάγραμμα».
ολόκληρο το άρθρο του Σωτήρη Καψώχα στη Νέα Σελίδα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *