Είστε εδώ

11.000.000 ευρώ στην Initiative Media για την καμπάνια “Μένουμε Σπίτι”. (vid) Λευτέρης Κρέτσος: “Οσμή σκανδάλου” – “Πίστωση στον ανηψιό του Πρωθυπουργού”

Στην Initiative Media ανατέθηκε η παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών και κάθε συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την υλοποίηση της εκστρατείας στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας και των μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του κορωνοϊου του COVID – 19.

Η εταιρεία αναλαμβάνει την εκπόνηση σχεδίου για κάθε είδους εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, με βάση τις εκάστοτε ομάδες και κατηγορίες κοινού στις οποίες απευθύνονται τα επί μέρους μηνύματα (γενική κοινή γνώμη, ευπαθείς ομάδες, εργαζόμενοι, επιχειρη- ματίες, ελεύθεροι επαγγελματίες κ.λπ.), προς το σκοπό της εμπέδωσης των μέτρων πρόληψης και αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 καθώς και κάθε συναφή υπηρεσία που απαιτείται για την υλοποίηση εκάστης.

O πρώην υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Λευτέρης Κρέτσος για την επικοινωνιακή καμπάνια των 11.000.000: “Οσμή σκανδάλου” – “Πίστωση στον ανηψιό του Πρωθυπουργού”

Αναλυτικότερα, η εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας περιλαμβάνει:

Α) το σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παραγωγή κατά περίπτωση οπτικοακουστικού, λεκτικού, με απεικόνιση ή μη, υλικού για τη μετάδοση ή καταχώρηση σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, και ειδικότερα: τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών μηνυμάτων διάρκειας άνω του ενός (1) λεπτού, μακέτας για εφημερίδες/περιοδικά, μακέτας για αφίσα, μηνυμάτων για το διαδίκτυο (συμπεριλαμβανομένων μέσων κοινωνικής δικτύωσης).

Β) τη σύνταξη και την υποβολή πρότασης που θα περιλαμβάνει τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ανά κατηγορία, τον τρόπο και τη συχνότητα μετάδοσης ή καταχώρησης σε αυτά.

Γ) τη σύνταξη και την υποβολή πρότασης κατανομής της προϋπολογιζόμενης δαπάνης του επικοινωνιακού προγράμματος στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Η απόφαση αφορά σε έντυπα, ραδιοφωνικά,τηλεοπτικά και διαδικτυακά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.Ως συναφής υπηρεσία, λογίζεται η υπηρεσία παρακολούθησης της ομαλής υλοποίησης του εγκεκριμένου προγράμματος με την προσκόμιση στοιχείων, μετρήσεων και αναφορών απόδοσης, καθώς και βεβαιώσεων καλής εκτέλεσης με βάση τις οποίες γίνεται η αποπληρωμή των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας που φιλοξενούν τα σχετικά μηνύματα, καθώς και κάθε άλλη τυχόν αναγκαία υπηρεσία για την υλοποίηση της εκστρατείας.

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται ως τις 31 Μαίου 2020 και το συμβατικό τίμημα για την παροχη των υπηρεσιών ανέρχεται σε ποσοστό 3% επί της τελικής συνολικής δαπάνης της εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης, που δεν μπορεί να ξεπερνά τα 11 εκατ. ευρώ, που έχουν ήδη πιστωθεί για αυτό το σκοπό.

Σημειώνεται πως στην απόφαση σημειώνεται πως με την αποδοχή από τα αντίστοιχα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της πρότασης μετάδοσης ή καταχώρησης, καταβάλλεται σε αυτά άμεσα προκαταβολή ύψους 35%.

Η αποπληρωμή του υπολοίπου γίνεται κατόπιν βεβαίωσης, στην οποία θα βεβαιώνεται η καλή εκτέλεση και το υπόλοιπο ανά Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης.

Πηγή: avgi.gr / advertising.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *