Είστε εδώ

Ποιος είναι ο Διονύσης Παναγιωτάκης, ποια η σχέση του με Βενιζέλο-Σάλλα και τα μυστικά δείπνα στο σπίτι στο Λυκαβηττό της Ελένης Κούρκουλα

Εξ απορρήτων του Ευάγγελου Βενιζέλου έχει χαρακτηριστεί ο Διονύσης Παναγιωτάκης, ο ιδιοκτήτης πλέον του Action 24 και ο άνθρωπος που συμμετείχε με 5 εκ. ευρώ στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εφημερίδας “Πρώτο Θέμα”, μέσω της εταιρείας Global Tree ΑΕ, της οποίας είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, όπως αποκάλυψε το Documento.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Βασίλη Ανδριανόπουλου στο Documento, ο Διονύσης Παναγιωτάκης φέρεται να απέκτησε μεγάλη πολιτική ισχύ στο πλευρό του Βαγγέλη Βενιζέλου, γεγονός που φαίνεται ότι σε μεγάλο βαθμό οφείλεται και στις φιλικές σχέσεις που διατηρούσε με τον πρώην αρχηγό του ΠΑΣΟΚ η σύζυγός του και πρώην υφυπουργός του ΠΑΣΟΚ Ελένη Κούρκουλα, η οποία εξάλλου σε δημοσιεύματα της εποχής εμφανίζεται να είναι στενή σύμβουλος τόσο του Βενιζέλου όσο και του Σημίτη.
Το πόσο στενές επαφές διατηρούσε ο Β. Βενιζέλος με το ζεύγος Κούρκουλα – Παναγιωτάκης αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι ο πρώην αρχηγός του ΠΑΣΟΚ χρησιμοποιούσε το σπίτι των τελευταίων στο Κολωνάκι για να παραθέτει δείπνα υψίστης σημασίας και να αποφεύγει τα φώτα της δημοσιότητας, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα ένα δείπνο το Μάιο του 2017 στο οποίο πέραν των δύο οικοδεσποτών παρευρέθηκαν ο Αντ. Σαμαράς και ο πρώην πρόεδρος του ΔΣ της Τράπεζας Πειραιώς –εν ενεργεία τότε – Μιχάλης Σάλλας. Σύμφωνα με τις εφημερίδες «Real News» και «Δημοκρατία», ήταν υψίστης σημασίας αφού διήρκεσε τέσσερις ώρες και κρίθηκε ότι έχει «ουρά και μέλλον». Μάλιστα ο «μυστικός δείπνος» θεωρήθηκε σημαντικό γεγονός διότι «πυροδότησε σενάρια συμπόρευσης ακόμη και νέου πολιτικού φορέα». Κι ενώ ακόμη δεν έχουν προκύψει τα αποτελέσματά του, αφού ο Β. Βενιζέλος παραμένει –αν και με το ένα πόδι εκτός– εντός του ΠΑΣΟΚ, αξιοσημείωτη είναι η παρουσία του Μιχ. Σάλλα στο σπίτι του Παναγιωτάκη. Και αυτό γιατί συμπίπτει με την περίοδο που ο Διον. Παναγιωτάκης τυγχάνει ιδιαίτερης μεταχείρισης από την Τράπεζα Πειραιώς όσον αφορά την πληρωμή των δανείων που έλαβε από αυτή.


Δεν ήταν όμως η πρώτη φορά που ο Βενιζέλος χρησιμοποιούσε το σπίτι του ζεύγους για δείπνο, διαβουλεύσεις και “πολιτικό μασάζ”. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα thetoc.gr, ο Ευάγγελος Βενιζέλος είχε διοργανώσει ξανά δείπνο στο σπίτι του ζεύγους το 2013, στο οποίο προσκλήθηκαν 26 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Εκεί «ο κ. Βενιζέλος συνοδευόταν από την κόρη του Ελβίνα, ενώ εκτός από τους οικοδεσπότες Ελένη Κούρκουλα και τον σύζυγό της Διονύση Παναγιωτάκη το παρών έδωσαν εκτός των μελών της κοινοβουλευτικής ομάδας, ο Χρήστος Πρωτόπαπας, ο Γιώργος Κουτρουμάνης, ο Δημήτρης Καρύδης και ο γραμματέας της Νεολαίας Παύλος Χρηστίδης». Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, στο δείπνο ο κ. Βενιζέλος εξαπέλυσε τα πυρά του εναντίον του Γ. Παπανδρέου, ενώ «κάθισε και στις τέσσερις ροτόντες που είχαν “στηθεί” στην οικία Κούρκουλα – Παναγιωτάκη και περιέγραφε πώς σηκώθηκε στη σύσκεψη του ΝΑΤΟ βγάζοντας το σακάκι του για να πάρει τον λόγο σε έντονο ύφος για την ονομασία των Σκοπίων».
Φαίνεται ότι η οικία του ζεύγους Παναγιωτάκη αποτελεί σταθερή επιλογή του Β. Βενιζέλου για τα πολιτικά μαγειρέματα. Χαρακτηριστικά, πάλι για δείπνο της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ στο φιλικό σπίτι του Β. Βενιζέλου, άρθρο στο koutipandoras.gr σχολιάζει ότι «ο Ευάγγελος Βενιζέλος αποφάσισε να υποβάλει τους βουλευτές του στην ευεργετική επίδραση μιας πολίτικης κουζίνας (σ.σ. αναφέρεται στην Ελ. Κούρκουλα)… Η κοινοβουλευτική ομάδα είχε ανάγκη να νιώσει οικογενειακή θαλπωρή. Κάπως έτσι η κυρία Κούρκουλα έγινε η Μαρίκα του ΠΑΣΟΚ σε μια εποχή που ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχει». Πάντως οι συναντήσεις του Ευ. Βενιζέλου με τον Διον. Παναγιωτάκη και τη σύζυγό του δεν περιορίστηκαν στο σπίτι των τελευταίων, αφού εθεάθησαν αρκετές φορές σε δημόσιο χώρο, όπως πέρσι το καλοκαίρι, όταν παρευρέθηκαν σε εστιατόριο –γνωστό στέκι στελεχών του ΠΑΣΟΚ– στο πάρκο Ελευθερίας. Σε ρεπορτάζ της ιστοσελίδας newpost.gr η Ελ. Κούρκουλα παρουσιάζεται ως «τακτική συνδαιτυμόνας» του Ευ. Βενιζέλου στο εν λόγω μαγαζί. Οι δύο τους είχαν «εντοπιστεί» επίσης σε γνωστό μαγαζί του Κολωνακίου –παρευρέθηκε και ο Διον. Παναγιωτάκης και ο Δ. Κούρκουλας– σε μια συνάντηση όπου φέρεται να ήταν παρούσες σημαίνουσες προσωπικότητες του πολιτικού και δημοσιογραφικού κόσμου.
Οι χρυσές συμβάσεις με τον ΟΠΑΠ
Λίγες ημέρες προτού εγκαταλείψει ο Βαγγέλης Βενιζέλος τον θώκο του υπουργείου Οικονομικών προκειμένου να αναλάβει την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ, ο εξ απορρήτων σύμβουλός του Διονύσης Παναγιωτάκης, που εργαζόταν για να πάρει ο Ευ. Βενιζέλος τα κλειδιά του κόμματος, συνάπτει δύο χρυσοφόρες συμβάσεις με τον ΟΠΑΠ, στον οποίο διευθύνων σύμβουλος ήταν ο Γιάννης Σπανουδάκης. Οπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του περιοδικού «Hot Doc» (τεύχος 6, 15 Ιουνίου 2012), αφορούσαν τη μετάδοση δευτεροκλασάτων πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου αντί συνολικού τιμήματος που άγγιζε το 1,2 εκατ. ευρώ.
Η πρώτη σύμβαση υπογράφηκε, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, τον Φεβρουάριο του 2012 μεταξύ του ΟΠΑΠ και της εταιρείας των Αφών Παναγιωτάκη Bel Sol AE. Η σύμβαση αφορούσε την απόκτηση «των πλήρων αποκλειστικών τηλεοπτικών δικαιωμάτων μετάδοσης ή αναμετάδοσης των αγώνων της αγωνιστικής περιόδου 2011-14 ξένων πρωταθλημάτων και κυπέλλων». Το κόστος της σύμβασης ανήλθε σε 700.000 ευρώ, το οποίο κρινόταν από «παράγοντες της αγοράς ιδιαίτερα υψηλό αναλογικά με την εμπορική αξία των πρωταθλημάτων». Εξίσου αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η εταιρεία Bel Sol AΕ είχε αποκλειστικό αντικείμενο τον τομέα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων μέχρι τις 18 Ιανουαρίου 2012, όταν και άλλαξε το καταστατικό της και μετατράπηκε σε εταιρεία παραγωγής και παροχής υπηρεσιών πλήρους διαφήμισης. Κι όμως, λίγους μήνες μετά ο ΟΠΑΠ την εμπιστεύεται για μια σύμβαση τόσο μεγάλης αξίας.
Η δεύτερη σύμβαση έγινε μεταξύ του ΟΠΑΠ και της εταιρείας PLD Plus AE, επίσης συμφερόντων Παναγιωτάκη, προκειμένου αυτή να προβάλλει τον ΟΠΑΠ μέσω των δελτίων αθλητικής ζώνης του Action 24 «με προωθητικά τρέιλερ που θα αναφέρονται στη χορηγία της ΟΠΑΠ ΑΕ, καθώς επίσης και διαμέσου στοιχηματικής εκπομπής». Το κόστος της σύμβασης ανήλθε σε 500.000 ευρώ, γεγονός που γεννούσε ερωτήματα ως προς τον λόγο που ο ΟΠΑΠ επέλεξε –και μάλιστα με τόσο υψηλό αντίτιμο– ένα κανάλι μικρής τοπικής εμβέλειας για να προβάλει τη δράση του.
Πηγή: documentonews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *