Είστε εδώ

(ηχητ) «Μήνυμα» στον Ιερώνυμο από τον Μιχ.Σταθόπουλο! “Πώς γίνεται η εκκλησία της αγάπης και της αλληλεγγύης να στιγματίζει ανθρώπους αντί να δείχνει κατανόηση…”

” Ο Χριστόδουλος, όταν ειχαμε φερει και ειχαμε περάσει το ζήτημα της διαγραφής του θρησκευματος από τις ταυτότητες, σύμφωνα και με όσα ισχυαν σε όλη την ΕΕ, είχε κατηγορήσει την Ευρώπη ότι είναι της εκμετάλλευσης και όχι της αλληλεγγύης. Θα έλεγα, «Μακαριώτατε, πού είναι η αλληλεγγύη της Εκκλησίας γι’ αυτά τα άτομα … αξίζουν την αγάπη μας, την αλληλεγγύη μας»…”!
Το άτομο που αυτοπροσδιορίζεται δεν βλάπτει κανέναν, μπορεί γνωματεύσεις γιατρών ή ειδικών να είναι χρήσιμες στη λήψη μίας απόφασης, αλλά δεν μπορεί να είναι απαραίτητες ή δεσμευτικές, πρόκειται για θέμα καθαρής βούλησης, «θέλω να είναι γυναίκα, θέλω να είμαι άνδρας», τόνισε ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης Μιχάλης Σταθόπουλος μιλώντας Στο Κόκκινο και τον Στάθη Σχινά. Θύμισε στον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο τις δηλώσεις του για την Ευρώπη και την έλλειψη αλληλεγγύης και αναρωτήθηκε πώς γίνεται η εκκλησία της αγάπης και της αλληλεγγύης να στιγματίζει ανθρώπους αντί να δείχνει κατανόηση…
Ο κ. Σταθόπουλος, σχολιάζοντας τα όσα πέρασε ο ίδιος κατά την θητεία του ως υπουργός Δικαιοσύνης το 2000-2001 όταν η κυβέρνηση συγκρούστηκε με την Εκκλησία του τότε αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου για το θέμα της αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες, είπε χαρακτηριστικά ότι προσέφυγαν και στο Συμβούλιο της Επικρατείας και στη συνέχεια στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, αλλά «και στα δύο έχασαν … δόθηκε το μήνυμα και στους ίδιους και σε αυτούς που τους υποστήριζαν, ότι δεν μπορούν να παίζουν με τα ανθρώπινα δικαιώματα … περί αυτού πρόκειται και σήμερα, με την ταυτότητα φύλου».
«Πρόκειται για ένα πρόβλημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων πάνω από ιδεολογίες, το μέτρο δεν είναι ούτε φιλελεύθερο, ούτε σοσιαλιστικό, ούτε κομμουνιστικό, είναι υπεράνω όλων αυτών. Είναι αυτονόητο για όλες τις ιδεολογίες ότι πρέπει να γίνεται σεβαστό το δικαίωμα του καθενός να αυτοπροσδιορίζεται (σ.τ.σ. και να αυτοπροσδιορίζει και) το φύλο του ελεύθερα, με τη βούλησή του, όταν δεν βλάπτει άλλους», τόνισε ο πρώην πρύτανης του ΕΚΠΑ.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ:

«Δεν βλάπτει κανέναν, ο ίδιος αυτοπροσδιορίζεται. Γι’ αυτό, δεν συμφωνώ ούτε με αυτούς που λένε “τουλάχιστον να υπάρχει μία γνωμάτευση γιατρών ή ειδικών, εμπειρογνωμώνων, ψυχολόγων, που συμβουλεύουν” … θεωρώ ότι μπορεί να είναι χρήσιμο να παίρνουμε συμβουλές όλοι μας, για τις αποφάσεις και τις επιλογές τις μεγάλες … αλλά ούτε δεσμευτικό μπορεί να είναι αυτό, ούτε απαραίτητο. Είναι θέμα καθαρής βούλησης του ατόμου: θέλω να είμαι γυναίκα, θέλω να είμαι άνδρας», ξεκαθάρισε ο έγκριτος νομικός.
Αυτή είναι η έμμεση απάντηση, όπως είπε, και στο θέμα της ηλικίας, «στο οποίο δεν μπορώ να κατασταλάξω, ποια είναι η σωστή. Ασφαλώς πρέπει να υπάρχει μία κάποια ωριμότητα, ώστε το άτομο να μπορεί να πάρει μία σημαντική απόφαση … στη δικαιοπραξία π.χ. σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να παίρνονται αποφάσεις και στα 14 ή τα 16».
«Για αυτή την περίπτωση, δεν ξέρω ποια θα ήταν η ηλικία όπου κάποιος θα είχε την ωριμότητα … ασφαλώς όχι των 5 ή των 7 ή των 10 ετών … ίσως είναι τα 15, δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Πρέπει ωστόσο να υπάρχει μία ωριμότητα για να πάρει κάποιος μία πολύ σημαντική απόφαση για τη ζωή του. Αλλά, κατά τα λοιπά, είναι θέμα καθαρής βούλησης».
Ο κ. Σταθόπουλος συνέχισε λέγοντας ότι «οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες έχουν ήδη προχωρήσει σε παρόμοιες νομοθετικές πρωτοβουλίες, είπε ο κ. Σταθόπουλος, ενώ και «οι μεγάλοι διεθνείς οργανισμοί, που ασχολούνται με τα ανθρώπινα δικαιώματα, το Συμβούλιο της Ευρώπης, ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας και άλλοι, έχουν πάρει ξεκάθαρη θέση».
Ακόμη «και όσοι “μένουν πίσω”, θα προχωρήσουν, όπως έγινε το Σύμφωνο Συμβίωσης ή το γάμο των ομοφύλων … απλώς δεν είχαμε προβληματιστεί ως τώρα όσο θα έπρεπε … τώρα δεν μπορεί να πει κανείς ότι δεν το ξέρει το πρόβλημα, πρέπει να το αναγνωρίσουν, πρώτα από όλα η Εκκλησία, η διοικούσα ιεραρχία, που -να το θυμίσω αυτό- είχε πει κάποτε ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος σε μία βαριά αντιευρωπαϊκή έξαρση ότι η Ευρώπη είναι της εκμετάλλευσης και όχι της αλληλεγγύης. Θα έλεγα, «Μακαριώτατε, πού είναι η αλληλεγγύη της Εκκλησίας γι’ αυτά τα άτομα … αξίζουν την αγάπη μας, την αλληλεγγύη μας».
Η Εκκλησία «στην ουσία τα αποδοκιμάζει, είπε η ιεραρχία ότι αυτό το σχέδιο νόμου, η ρύθμιση, είναι ανήθικη, αντίθετη στα χρηστά ήθη, παράλογη. Εστιγμάτισε το νόμο και με αυτό τον τρόπο και αυτά τα άτομα, σαν να τα αποδοκιμάζει ηθικά. Είναι δυνατόν η εκκλησία της αγάπης και της αλληλεγγύης να μην δείχνει αυτή την κατανόηση;», κατέληξε ο πρύτανης του Πανεπιστημίου και πρωην Υπ Δικαιοσύνης
Πηγή: stokokkino.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *